دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

نور خورشید اعتیاد اور است . sun exposure releases Endorphins

 

آیا نور خورشید اعتیادآور است ؟

اخیراً مطالعه جدیدی توسط دکتر دیوید فیشر (David Fisher, MD , phD) انجام گرفته که نشان داده است قرار گرفتن مستمر در معرض نور خورشید ( اشعه ماورای بنفش (UV ) نور خورشید ) موجب آزاد شدن آندورفین در بدن می شود .

از نتیجه این آزمایش می توان فهمید که چرا مردم تمایل غریزی به ماندن در زیر نور خورشید دارند . آندورفین که به هورمون احساس خوب داشتن معروف است موجب کاهش درد و کسب آرامش در انسان می شود .

برای انجام این آزمایش دکتر فیشر و دستیارانش پس از تراشیدن موهای موشها ، آنها را به مدت 6 هفته در معرض نور ماورای بنفش قرار دادند و مشاهده کردند که مقدار آندورفین در جریان خون آنها پس از گذشت یک هفته به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است .

در پایان 6 هفته هنگامیکه موش ها را با یک داروی مسدود کننده اپیوئیدی درمان کردند مشاهده شد که آنها علائم ترک ، از جمله لرزش ، رعشه و دندان قروچه از خود نشان داده اند .

یکی از دلایل ممکن است این باشد که قرار گرفتن در معرض اشعه ماورای بنفش UV موجب تحریک و تولید آندورفین می شود که با فعال کردن گیرنده های اپیوئیدی از همان مسیر (pathway) که مسکن های تجویزی ، مورفین و هروئین این گیرنده ها را فعال می کنند ، درد را تسکین می دهد .

این واقعاً جالب است که انسان به چیزخطرناکی مانند اشعه ماورای بنفش نور خورشید اعتیاد پیدا کند که هم موجب سرطان پوست می شود و هم پیری پوست را تسریع می کند . از نظر تأمین ویتامین D نیز خوشبختانه منابع قابل اطمینان تری وجود دارد ، به طوری که می توان برای حفظ سلامتی واقعی از نور خورشید به عنوان یک منبع ویتامین D اجتناب کرد .

بایستی توجه داشت که این آزمایش بر روی موشها انجام گرفته و برای اینکه نتایج دقیق تری حاصل شود و بفهمیم که از این نتایج چگونه می توان برای درمان اعتیاد بهره برد ، نیاز به انجام پژوهش های کامل تر و صرف زمان بیشتری است . تا آن زمان از نور آفتاب اجتناب کنید !
منبع سایت بازگشت
برای مطالعه بیشتر می توانید به مقالات زیر در اینترنت رجوع کنید :

Mouse study finds sun exposure releases Endorphins
Feel good hormones make sun exposure addictive ,study suggests
Can the sun make us happy ?

پسر جکی چان به جرم استفاده از مواد مخدر دستگیر شد Jackie Chan's Son Jaycee Detained In Beijing Drug Bust

پسر جکی چان هنرمند مشهور، به دلیل استفاده از مواد مخدر بازداشت شد.

جیسی چان پسر جکی چان هنرمند مشهور سینمای جهان، به دلیل وجود مواد مخدر در منزلش، بازداشت شد.

مسئولین پلیس پکن، ابراز داشتند که جیسی چان با دوستانش در منزل از مواد مخدر استفاده می کرده است و نتیجه تست خون وی نیز مثبت بوده است. پلیس همچنین اعلام داشت که مواد مخدر موجود در منزل جیسی را نیز ضبط کرده اند.

جکی چان به عنوان یکی از بزرگترین حامیان مبارزه با مواد مخدر در چین میباشد.

بر اساس قوانین چین، حکم وجود بیش از 50 گرم مواد مخدر در منزل، از زندانی تا اعدام میباشد. 

Jackie Chan's Son Jaycee Detained In Beijing Drug Bust

سلام و درود خدمت دکتر یزدان نیاز - پرسش های یک پژوهشگر دل شکسته

سلام و درود خدمت دکتر یزدان نیاز عزیز
اول سپاس و تشکر برای تعهد، علاقه و این وبلاک بسیار عالی تون
گل کاشتین
مطالبی که می خونین هم پرسشه هم جنبه ی دردودل داره
من 35 تا ثبت اختراع دارم عضو بنیاد ملی نخبگاه هستم و از برندگان جشنواره ی جوان خوارزمی بخش دانشجویی . به لطف حمایت های بی دریغ دولت و مسئولین نا راست گو ! به ورطه ی خمودگی رسیدم و واقعا نا امید شدم . احساس می کنم بخاطر این عدم درک دچار کم امیدی شدم و سرعت مغزم کند شده .
1- وقتی خوابم دوست دارم بخوابم و وقتی بیدارم دوست دارم تاحد توانم بیدار بمونم ، آخه چرااااا !!!!!!؟؟؟؟؟؟ اگه ممکنه دلیل علمیش رو توضیح بدین ؟
سیگار یا قلیون نمی کشم ، ورزش می کردم در حد مربیگری ولی الان هیچی !!
وای شکل این فرمول ها تون چقر زیباست ، تجسم 3بعدی و فضایی و فکرکردن بهشون حقیقا لذت بخشه ، دانشجوی مهندسی برق هستم به شیمی هم خیلی علاقه دارم ، بیشترین چیزی که بهم لذت میداد یادگرفتن بود ، حقیقتا ولع یادگیری داشتم ولی دلم می خواد حداقل دانشم رو برای مردم عملی کنم و از نتایجش همه برخوردار بشن و مفید باشم ، ولی اینجا دروغ متاع پررونق تر و مطبوع تری !!!
چند وقت پیش که از مطالعه ی علوم معمول خسته شده بودم بخاطر سرکشی و طقیان و دهن کجی به شرایط به علوم غیر معمول رو اوردم ، رفتم مقدار زیادی گیاه شاهدانه سبز تهیه کردم و با استحصال و تغلیظ به روش شیمیایی ( THC) بالای 90% ساختم . خلاصه حس الکساندر فلمینگ به هم دست داد و برای آزمایش اندازه ی یه لپه ازش رو داخل یه کپسول خالی گزاشتم و رو خودم آزمایش کردم و خوردم که واویلا ! سرگیجه و تپش قلب و عدم دید کامل ، و راست راهی بیمارستان شدم ، البته سرپایی ترخیصم کردن ، چون سابقه ی آزمایش با مواد شیمیایی رو دارم شانس اوردم کسی شک نکرد ، اصلآ حال نداد ، چی میگن تی اچ سی خوبه یا فاز میده !!!
بریم سر سوالای علمی :
2- باتوجه به معیار درجه بندی لذت که خوردن 50 واحد ، سکس 100 تا 200 واحد و حد اکثر درجه ی لذت در انسان در طول یکروز 400 واحد است ، آیا می توان برای مصرف درمانی متامفتامین 1200 واحدی را با ماده ی همراه بی خطری برای کاهش دوز رقیق کرد ، مثلا متای خالص را 3 برابر رقیقتر کرد ؟؟
البته فقط شب امتحان رتالین استفاده میکردم و باوجود دسترسی در طول ترم به هیچ عنوان نمی خوردم. برای کمک به معاش خانواده مجبورم تو طول ترم کارکنم متاسفانه سر هیچکدوم از کلاس ها هم نمیرم ، عجیبه معدل الف هم میشم !
3- به جای متامفتامین می توان از متکاتیون استفاده کرد ؟ راستش اعتمادی به فوشندگان مواد ( آقایون محترم ساقی) به دلیل ناخالصی ندارم و ترجیح میدم دوز خالص و کنترل شدش رو بسازم تا هر کوفتی رو بدون دانش و چشم بسته بگیرم! پس لطفآ پست های قبلتون رو هم در صورت تمایل کامل بفرماید .
اگر خواستین می تونین این سوالات و دردو دل هارو با بقیه هم به اشتراک برازید . درنهایت از شما سپاسگزارم و کمال تشکر رو دارم و به نوبه ی خودم از رویکرد علمی تون قدردانی می کنم. درپناه حق . امضاء : ؟؟ 

جواب  

سوال اول  جوابش  طولانی است بعدا مفصل خواهم نوشت  

سوال  دوم  بله می توان متامفتامین را به صورت لی سینگ Lacing (drugs)  استفاده کرد  

سوال سوم  بله می توان از متکاتینون از به جای مت امفتامین استفاده کرد اما مضرات بیشتری دارد و هم اکنون هم نصف شیشه های تهران (مت امفتامین ) همان افدرون یا متکاتینون است

ایا مصرف ماری جوانا در کنار حیوانات خانگی (سک و گربه ) باعث معتاد شدن انها می شود

 پرسش در خصوص تأثیر ماری جوانا بر سگی که در محیط است

با درود
ف ...هستم از هلسینکی در کشور فنلاند ، بنا بر عجز من در زبان فنلاندی عدم توانایی پرسش از دامپزشکان این کشور مجبور شدم پاسخ این پرسش رو از شما گرامی بخواهم ، لطف کرده و به من بگویید که سگی از نژاد بیچون فیریزه وقتی در محیطی قرار دارد که ماری جوانا مصرف میشه چه تأثیراتی میگیرد و چه عوارضی برای سگ ایجاد میشه ؟ سگ من روز بعد از این گونه مجاورت همه اش میخوابه و بی حاله و کم غدا میخوره و این حالت تا تقریبن ۴۸ ساعت ادامه داره ، من نگرانش هستم و به شدت ترسیده ام که بلایی سرش بیاد ، لطفن منو آگاه کنید از عوارض هم جواری سگ در محیطی که ماری جوانا کشیده میشه یا دیگر مواد مخدره حتا سیگار
پیشاپیش از پاسخ شما و وقتی که میگدارید سپاسگدارم ، با احترام ف
  

  

جواب  

دود ناشی از مصرف ماری جوانا در خانه  می تواند باعث اثرات بدی بر روی حیوانات خانگی (سگ .گربه ) بشود  

سگ و گربه زمانی که در معرض دود ماری جوانا قرار می گیرند دچار اضطراب شده و شروع به نفس نفس می کنند  

در بعضی از جیوانات خانگی مصرف ماری جوانا باعث ایجاد مسمومیت و کما و مرگ می شود  

دود ماری جوانا در سگ و گربه باعث  ایجاد بی اشتهایی  حالت اسهال و استفراغ و جاری شدن اب از دهان انها می شود  

بعد از اعتیاد به ماری جوانا سگ و گربه قادر به نگهداری ادرار و مدفوع خود نیستند  

تاکنون چندین مورد مرگ سگ  در صاحبانی که ما ری چوانا مصرف می کنند دیده شده است

Marijuana Intoxication in Cats and Dogs | drbarchas.com

رابین ویلیامز به علت افسردگی و اعتیاد به الکل و مواد مخدر خودکشی کرد و مرد

 

رابین ویلیامز به علت افسردگی و اعتیاد به الکل و مواد مخدر خودکشی کرد و مرد  

صبج  امروز هنرپیشه و کمدین مشهور دنیا  در  کالیفرنیا خوکشی کرد و در گذشت  

ویلیامز از مدت ها قبل به الکل و مواد  مخدر معتاد بود و چندی قبل نیز جهت ترک الکل بستری شده بود . 

سوزان اشنایدر زن رابین ویلیامز   گفت  

به جای انکه درباره مرگ او صحبت کنیم بهتر است درباره اثرات بیشمار  هنر او صحبت کنیم

پرزیدنت اوباما  در رابطه با مرگ ویلیامز گفت   

او یک خلبان یک پزشک یک غول چراغ جادو یک دائه یک پرزیدنت یک استاد دانشگاه و پیتر پن بود

ما را خنداند و ما را به گریه انداخت و با استعداد  بینهایت خود ازادانه و با دست دل بازی انچه را که ما نیاز داشتیم به همه  داد از  ارتش ما که در خارج از کشور هستند تا نیازمندان فراموش شده ما در خیابانها  او به زندگی ما مثل یک بیگانه وارد شد اما توانست به ذره  ذره روح ما دست پیدا کند

Robin Williams dead; he was battling depression - CNN.com

تشنج و کما و مرگ با مصرف قرص های ترک اعتیاد دراگون (میراگینین)

پزشک گرامی، متعهد و دانشمند،
جناب آقای دکتر یزدان نیاز،

با سلام و احترام،

بنده 5 ساله که انواع قرص و مخدر مصرف کردم البته هیچ گاه اعتیاد جسمی نشده برام. صحبت این بار و سوالم از شما در این پیام در مورد قرص های دراگون و ترامادول است.

ترامادول رو من گهگاه مصرف میکرده ام هفته ای یکبار گاهی ماهی یکبار، در بیشترین مقدار یک دوره کاری بود برای بیدار ماندن که حدود 3 عدد 200 خوردم و 3 روز این کار ادامه داشت که البته وقتی نخوردم تا 2 روز خوابم نبرد و مقداری هم تنگی نفس داشتم که با مراجعه به پزشک و مصرف تجویز شده آلپروزولام و زولپیدم اوکی شدم. بعد از این قضیه که یک سال پیش بود نصف ترامادول 200 برام کافیه و حالتی که میخوام رو بهم میده.

اینها رو نوشتم تا سابقه مصرفم رو بدونید که در مورد مشکل الانم سوال کنم.

من برای نشریات مطلب هم مینویسم. نیاز دارم که با انرژی بیدار بمونم و همچنین قرص های اوپیودی مثل ترامادول و دراگون در اصطلاح فکم رو گرم میکننو ذهنم برای نوشتن بازتر میشه. از این قرص ها تا هفته ای 2 بار برای این منظور استفاده میکنم.

یکی دو ماه اخیر یکی از دوستانم بجای ترامادول دراگون رو پیشنهاد کرد.

بار اول یه دونه دراگون در اصطلاح بازار
vip
گرفتم که دانه ای 2 تومان است. رنگ قهوهای نیمه تیره و کنار آن هم یک عدد با رنگ قرمز حک شده بود.
با مصرف یک عددش من رو نشئه میکرد و بخاطر اینکه دوستم گفت گیاهیه ترامادول رو کصرف نمیکنم.

هفته پیش یکی از دوستانم به من گفت دراگون اصل که نشئگی بیشتری داره در یک عطاری در مشهد به نامه "رضا عطار" فروخته میشود. من به آنجا مراجعه کردم و طرف گفت ما تنها جایی هستیم که دراگون اصل میفروشه. این قرص ها رنگشون روشن تره و روشون حروف انگلیسی حک شده و پشتشون علائمی شبیه زبان های باستانی.

با خوردن یک نصف از این قرصها من نشئه شدم و کارم هم اوکی بود.

مشکل از اینجا شروع شد که دو روز پیش برای انجام ماموریت به تایباد رفتم و در یک شب با فاصله های زمانی 3 ساعته هر بار نصف از این قرص ها مصرف کردم مجموعا 2 عدد قرص تا ساعت 5 صبح که بعد خوابیدم.

چشمم رو که باز کردم درون امبولانس بودم و به سمت اورژانس در حرکت.
بهم سرم زدند و گفتند تشنج بوده. بعد از اتمام سرم مرخصم گفتند 6 ساعت باید تحت نظر باشم و که البته با دادن رضایت کتبی شخصی مرخصم کردند.

دوستم گفت بیدار شده و دیده مشت هایم گره بوده و بزور نفس میکشیدم زنگ زده به اورژانس.

دکتر اورژانس به من گفت دیگر مصرف نکنم چون سیستم ایمنی ام را ضعیف میکند.

چند سوال داشتم خدمتتان:

1. این گونه تشنج ها تا چه حد خطرناک هستند؟

2. اینکه من دوباره نصفی از این قرص بخورم تا چه حد خطرناک است؟

3. برای بیدار ماندن و کار بر روی نوشته ها شما چه راه حل جایگزینی پیشنهاد میدهید؟

4. آیا امکان دارد این قرص های روشن تر ترکیباتی جز مواد گیاهی داشته باشند (شایعاتی مانند ترکیب دراگون و ترامادول و بنگ)

5. مصرف قرص های دراگون
VIP
که گران تر هستند و قهوه ای تیره هستند ضررش کمتر است؟

با این توضیح که بنده برای مطلب نویسی هفته ای یک یا دو شب از این قرص ها مصرف کنم که بیدار و با انرژی بمانم.


با سپاس از صبر و حوصله شما برای شنیدن تجربه من.

تصاویر پیوست شده نوع دوم دراگون (رضا عطار) هستند. 


دراگون  
برای اولین بار در ایران ما توانستیم  قرص دراگون را انالیز کرده و ماده اولیه انرا که میراگینین بود  را شناسایی کنیم  
میراگینین از گیاهی به نام کراتوم  گرفته می شود که   در عطاری ها چندین  نوع از قرص های گیاهی کراتوم با نام دراگون به فروش می رود  
قرص های  دراگون معمولی  مقدار کمتری میراگینین دارند و به این علت اثرات سر خوشی کمتری دارند هر چقدر قرص های دراگون مقدار بیشتری از ماده موثره میراگینین داشته باشند  میزان سرخوشی بالاتر می رود   
هم دراگون معمولی هم دراگون VIP میراگینین دارند اما  هرچقدر میزان میراگینین بالاتر باشد خطر تشنج و کما بیشتر می شود  و ریسک مرگ میر بالاتر می رود رنگ دراگون اصل بیشتر قهوه ای و نارنجی است  اما در ایران نمی توان بر اساس رنگ میزان قدرت قرص دراگون را مشخص کرد   و در خارج بیشتر انرا به صورت پودر و کپسول می فروشند  
تشنج با دراگون مشابه با تشنج با قرص ترامادول است و این مسله  را پزشکان به خوبی نمی دانند  در صورتی که شخصی یکبار با  مصرف دراگون دچار تشنج شده باشد این خطر وجود دارد که دوباره حتی با مصرف نصف قرص دراگون دچار تشنج شود  ایجاد تشنج با دراگون بستگی زیادی به وضعیت کبد و سلامت کبد دارد  مثلا مصرف الکل با دراگون  یا ترامادول با دراگون خطر تشنج و کما و مرگ را بالاتر می برد  
مصرف  قرص دراگون با ترامادول  کلا مرگ اور است و تاکنون 9 مورد مرگ با ان در سوئد گزارش شده است  در ایران نیز بعضی از عطاری ها با این تفکر که دراگون  دارای فرمول مشابه با ترامادول است انرا با هم مخلوط کرده و در کپسول های دست ساز به فروش رسانده که باعث مرگ میر چند نفر شده  است   
برای بیدار ماندن می توانید از  قهوه و یا تحت نظر پزشک از دارو استفاده کنید
خطر اعتیاد و مرگ بر اثر مصرف "داروهای گیاهی ضد اعت...
opium.site: مصرف قرص ترک اعتیاد دراگون (DRAGON) با ترامادول مرگ ...
مخدر جدید کریپتون حاوی ترکیبات ترامادول 9 جوان را در سوئد کشت
opium.site: دوز کراتوم برای ترک اعتیاد تریاک هروئین و متادون ...
opium.site: داروی گیاهی ترک اعتیاد مواد مخدر اکوامین Akuammine ...
opium.site: داروی ترک اعتیاد مواد مخدر گیاهی ‌میتراگینین برای ترک ...
opium.site: ساخت و شناخت داروهای ترک اعتیاد گیاهی (قسمت اول )

اثرات درمانی گیاه تریاک و ماری جوانا توهمی که معتادان به ان دلخوشند

زمانی که خداوند گیاهان را افرید  انها را با طمع و بوهای مختلف خلق کرد  

گیاهان و میوه جات شیرین  ارزش غذایی برای انسان دارند و با ذائقه انسان جور هستند به این علت هیچ انسانی برگ یا میوه گیاهان تلخ مزه را نمی خورد  

گیاهان و میوه جات تلخ همگی دارای اثرات دارویی برای درمان بیمارها هستند  . این گیاهان به این علت تلخ  افریده شده اند  که انسان در حالت سلامت رغبتی به خوردن انها نداشته باشد ولی در زمان بیماری از این گیاهان تلخ برای درمان بیماری استفاده می کند به این علت اکثر داروهای گیاهی بد مزه و تلخ هستند . 

خوردن گیاهان تلخ مزه  در زمانی که انسان سالم است  خودش ایجاد بیماری می کند

اثرات درمانی تریاک و ماری جوانا  دوایی که خودش درد می شود ؟ 

اثرات درمانی گیاهان مخدر مثل ماری جوانا و یا تریاک بر هیچکس پوشیده نیست اما در این میان نکته ای است که هیچکس به ان توجه نمی کند  

تریاک  ضد درد ضد اسهال  در زمان بیماری و مولد در و اسهال در زمان ترک اعتیاد

در زمان های  گذشته اگر بیماری  درد یا اسهال داشت از تریاک به عنوان ضد درد یا ضد اسهال استفاده می شد  زمانی  که کسی بیمار می شود  گیرنده درد در او حساس تر  و فعالتر می شود  این گیرنده بوسیله مورفین موجود در تریاک بلوک می شود با پایان  درد گیرنده از حساسیت افتاده و مورفین داخلی در بدن بر روی ان می نشیند و با قطع تریاک  بیمار درد ندارد  و البته معتاد  به تریاک هم نمی  شود  

اما وقتی کسی بدون اینکه درد  داشته باشد از تریاک به عنوان یک مخدر استفاده می کند  مورفین موجود در تریاک  با کاهش مورفین داخلی در بدن  حساسیت گیرنده های مورفین را بالا می برد و وقتی شخص تریاک را  ترک می کند دچار درد  و اسهال می شود  

اثرات درمانی  ماری جوانا در بیماری و اثرات بیماری زای ان در زمان سوء مصرف

این مسله در مورد اثرات درمانی ماری جوانا هم صادق است  زمانی که شما بیماری مثل  درد های قاعدگی یا سرطان ریه  یا الزایمر و اضطراب  دارید  گیرنده ای  CB1 , CB2 کانابینوئید در بدن انسان  تحت تاثیر قرار گرفته و با کاهش سطح ایمنی و دخالت در سنتز اسید اراشیدونیک  سبب بهبودی بیمار می شود  

اما وقتی شخصی بدون اینکه بیمار باشد از ترکیبات ماری جوانا استفاده می کند  با تغییر در مسیر متابولیسم اسید اراشیدونیک  زمانی که  شخص ماری جوانا را ترک میکند  دچار اختلال در قاعدگی و  اختلال در ساخت اسپرم و ایجاد فراموشی و الزایمر  و اضطراب می شود  

در واقع هر ماده مخدری اگر برای درمان بیماری استفاده شود  بر روی بیماری های  خاصی اثرات درمانی دارد ولی اگر انسان سالمی از ان استفاده کند بعد از مدتی دچار همان بیماری های  می شود  که ان ماده برای ان بیماری  شفا بخش است  

فلسفه و راز آفرینش گیاه شاهدانه (ماری جوانا ) در درمان و ایجاد ... 

ماری جوانای اسلامی به داد بیماران مسلمان می رسد (کانابیدیول ...

ایا فرقی بین ماری جوانا معمولی و ماری جوانا گل وجود دارد

 ایا فرقی بین ماری جوانا معمولی و ماری جوانا گل وجود دارد  

من ماری جوانا گل مصرف می کنم ؟

سلام جناب دکترشما یه سری منابع علمی هم برا نوشته‌هاتون بدین بد نیستا!
من خیلی مشتاقم اثرات جانبیش رو بدونم و با توجه به اینکه الان 2-3 هفته‌س دارم (ماری جوانا گل )زیاد می‌کشم یعنی تقریبا یک شب در میون دوست داشتم بدونم منبع علمی چی دارین و اینکه شما هی گل رو از ماریجوآنا جدا میدونین ولی من ندیدم جایی این دسته بندی رو چون گل در واقع گل گیاه ماریجواناست و من برگش رو هم ندیدم جایی بفروشن! خلاصه یه سری منابع علمی انگلیسی زیان من رو کمک میکنه... 

جواب   

برگ ماری جوانا در ایران مفت است برای همین کسی انرا نمی فروشه ؟؟؟؟؟

مسله ماری جوانا در ایران  در حال تبدیل به یک بحران است زیرا افرادی که  در حال مصرف ماری جوانا هستند و مخدری به نام ماری جوانا (مخدر گل ) را می کشند و  فکر می کنند ماری جوانا گل همان مخدری است که  بیش از هزاران سال است کشت و مصرف می شده است و ماری جوانا  گل هیچ فرقی با ماری جوانا معمولی ندارد و این به معنی نا اگاهی جامعه جوان ایران است که در حال اعتیاد به ماری جوانا گل هستند که هزاران برابر اعتیاد اور تر و خطرناکتر از ماری جوانا  معمولی ساتیوا و ایندیکا است  

منابع ما  

کانابیس چیست و انواع ان   

منبع  انگلیسی    

Cannabis - Wikipedia, the free encyclopedia

ترجمه ان به فارسی

انواع گیاه شاهدانه (کانابیس ) و فرق ماری جوانا گل (مخدر گل ) با ماری جوانا معمولی و حشیش چیست

ماری جوانا گل یا مخدر گل یا ماری جوانا دوجنسی چگونه ساخته شد  

منبع انگلیسی  

G-13 (cannabis) - Wikipedia, the free encyclopedia 

ترجمه فارسی  

افسانه ماری جوانای بکر زای G13 جی سیزده G-13 (cannabis ... 

از کجا می توان برگ ماری جوانا تهیه کرد  

جواب خیابانهای تهران  کمی دور ور خود را نگاه کنید یا یک سفر کوچکی به یکی از شهرستانهای اطراف تهران بروید پر است از گیاه ماری جوانا  

منبع مطبوعات ایران  

کشت ماری جوانا در جلوی مجتمع مسکونی وابسته به سازمان های ملی در ایران 

در ضمن عکس های بسیاری زیادی از طرف دوستان به ایمیل من فرستاده شده است که نمونه ای از ان را می بینید  با این همه برگ ماری جوانا که در نقاط مختلف ایران از شمال تا جنوب در طبیعت ایران است شما لزومی به خرید  برگ ماری جوانا ندارید ؟ 

سلام اقای دکتر
برای تعطیلات عید فطر به شهرستان تفرش در استان مرکزی سفر کردم در حاله گشت وگذار در طبیعت  بودم که چشمم به این گیاه خورد و عکس گرفتم ازش گفتم شاید برای شما جالب باشه

   

 

 

پسری که به مادرش ماری جوانا گل (مخدر گل ) تعارف می کند ؟بزن مثل من بی خیال می شی  

پشت پرده آزادی مصرف ماری جوانا تک جنسی در امریکا و رواج ماری جوانا دوجنسی (مخدر گل ) در جهان طرح سلطه بر مغز ها است 

سروتونین (هیدروکسی تریپتامین ) هورمون عاقبت به خیری انسان است.

 حتما این دعا را  شنیده اید   

انشالله که عاقبت به خیر شوی. 

اما عاقبت به خیری یعنی چه  

عاقبت به خیری به معنی داشتن یک زندگی به دور از استرس ها  داشتن زن فرزند صالح و موفقیت در شغل و زندگی  بدور از  بیماری و سرطان و اعتیاد های مضر و یک اخلاق و رفتار مناسب در اجتماع به همراه داشتن  یک  فلسفه  و دین  برای  یک زندگی درست  تا اخر زندگی  است

اما چه چیزی شما را عاقبت به خیر می کند  

سروتونین  

سروتونین را می توان شاهنشاه هورمون های بدن دانست این ماده کنترل کننده خلق خو و  اشتها و  سازنده شخصیت  انسان است  

تربیت درست و تغذیه صحیع تا 6 سالگی به همراه مهر و محبت کافی پدر و مادر  باعث ایجاد کنترل مناسب بر روی  تولید و متابولیسم  سروتونین  دربدن انسان می شود

 مسائلی مثل ایجاد  چاقی و یا  شخصیت های ضد اجتماعی و اعتیاد  در نوجوانی همه وابسته  به  تکامل سیستم سروتونین در کودکی انسان دارد

سروتونین و سندرم سروتونین چیست - مشاوره پزشکی تلفن ... 

سروتونین یا 5-هیدروکسی تریپتامین (قسمت اول ) Serotonin ...

مبانی علمی سایکدلیک تراپی در ترک اعتیاد مواد محرک بر اساس استفاده از سیلوسایبین Psilocybin به جای ایبوگین IBOGAINE

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

مکانیسم عمل داروهای نوتروپیک در درمان و ترک اعتیاد به مواد محرک (مت امفتامین و کوکائین ) چیست

Role of prefrontal cortex in addiction

امروزه داروهای نوتروپیک (ریتالین و مودافینیل ) خط اول درمان دارویی برای ترک اعتیاد به محرک ها یی مثل کوکائین و مت امفتامین (شیشه ) هستند اما مکانیسم عمل این داروها چگونه است .

زمانی که شخص معتاد به ماده محرک کریستال شیشه می شود ارتباط قسمت میانی مغز (لیمبک یا همان مرکز لذت و به عبارت روانشناسی مرکز غرایز =اید ) با قسمت شخصیت (همان ایگو )که در ناحیه قبل از کورتکس پیشانی(PFT) در مغز است بطور محسوسی کاهش می یابد و عقل معتاد قادر به کنترل اعمال لذت طلبانه خود نیست شخصیت معتاد (ایگو) ضعیف شده و قسمت غرایز (اید ) برای کسب لذت به شدت فعال می شود و عقل قادر به فرمان دادن برای جلوگیری از این کار نیست

از لحاظ علمی نرون های که از قسمت لوب قبل از پیشانی مغز (مرکز شخصیت یا همان ایگو ) به مرکز لذت (اید) می روند دچار یک قطعی یا هرس سیناپسی می شوند

مواد نوتروپیک پلی هستند که دوباره رابطه بین قسمت شخصیت بیمار(ایگو ) را با مرکز لذت (اید ) در قسمت لمیبک دوباره بر قرار می کنند و اگر بیمار قبل از اعتیاد دارای یک شخصیت خوب بوده است قادر به کنترل خود و جلوگیری از هوس مصرف می شود اما وای به حال کسی که قبل از اعتیاد به شیشه دارای شخصیت درستی نبوده باشد ؟   

مکانیسم عمل مهار کننده های چهار فسفو دی استراز ...  

دارو های ترک اعتیاد مخدر شیشه (متامفتامین ) پروتکل آناندا ...

داروی ترک اعتیاد مواد مخدر گیاهی ( ‌میتراگینین ) Mitragynine ...

دانشجویان دختر برای تقویت حافظه گیاه آب بشقابی و پسران ...

درمان و ترک اعتیاد ماده مخدر شیشه با ریتالین و مودافینیل ...

دارو های ترک اعتیاد مخدر شیشه (متامفتامین ) پروتکل آناندا ...

شربت کاتینونcathinone (چای عرب )داروی ترک اعتیاد شیشه ...

داروی گیاهی ترک اعتیاد Mitragynine میتراگینین چیست ...

درمان و ترک اعتیاد مخدر شیشه با ریتالین بدنام و مودافینیل خوشنام -

عوارض ریتالین با دوز طبی چیست

مودافینیل در ایران و ایبودیلاست در امریکا کدامین در ترک اعتیاد به متامفتامین (شیشه )موثر ترند

مصرف کندر در درمان اعتیاد به ماده مخدر شیشه (متامفتامین ) ترک سیگار و کاهش افسردگی سودمند است

اثرات الکالوئید روانگردان اینسنسول استات incensole acetate گیاه کُندُر (Olibanum در درمان افسردگی و اضطراب

افزایش نوروتروفین BDNF در مغز باعث از بین رفتن خاطرات بد و درمان اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) می شود

نوروتروفین neurotrophin چیست و چه ارتباطی با سکته مغزی و جنون و اعتیاد به مخدر شیشه (متامفتامین ) دارد(قسمت اول )

مغز مه آلود (کمبود حافظه و تیرگی شعور آگاهی )چیست Brain Fog-Clouding of consciousness

دوز درمانی و طریق مصرف قارچ سیلوسایبین Psilocybin برای درمان بیماری افسردگی ترک اعتیاد الکل (قارچ جادویی)

نوروفیدبک چیست و چه اثراتی بر روی یادگیری و ترک و درمان اعتیاد به مواد مخدر دارد

  • نورفیدبک چیست و چه کاربردی دارد
  • نوروفیدبک | بیش‌فعالی ـ کم‌توجهی ADHD
  • مشاوره در امور پزشکی و ترک اعتیاد مواد مخدر ۹۰۹۹۰۷۰۴۵۹(شیشه ...

  • استفاده از دستگاه کنترل فکر و رابط مغز و کامپیوتر Brain–computer interface در دنیایی نه چندان دور
  • ریتالین ممکن است در درمان اعتیاد موثر باشد
  • عکس خانم ریتالین و همسرش لئاندرو پانیزون Leandro Panizzon کاشف ریتالین ؟
  • کاتینون و کاتین جایگزین خوبی بجای مخدر شیشه (متامفتامین ) در زمان ترک اعتیاد محرک ها
  • به زودی در اشپزخانه های تهران ساخت هروئین شروع می شود ؟
  • عوارض خطرناک و مرگ آور قطره های محرک جنسی برای زنان و مردان چیست -اسپانیش فلای (spanish fly)داروهای مقوی قوه باه ( محرک جنسی )
  • حشرات روانگردان دارای مواد محرک جنسی Cantharidin (Spanish Fly) داروهای مقوی قوه باه ( محرک جنسی )
  • حشرات مخدر روانگردان محرک نیروی جنسی (عقرب سر قرمز )Chinese red-headed centipede داروهای مقوی قوه باه ( محرک جنسی )
  • هرمس و افرودیت میشود هرمافرودیت (دوجنسی )
  • جنسیت 'سوم' در آلمان قانونی شد "بیناجنس"
  • تست اعتیاد ادراری مخدر شیشه (متامفتامین )‌ بعد از ترک تا چه زمانی مثبت است
  • آزمون تشخیصی بیش فعالی با دستگاه برای اندازه گیری امواج مغزی کودکان-اختلال کم‌توجهی - Attention-deficit hyperactivity disorder
  • ویروس Money depression عامل ابتلا به اعتیاد مخدر شیشه کشف شد
  • داستان دو مغز نویسنده متامفتامین Story of two brains by methamphetamine (Part I
  • اموزش نادرست تا شش سالگی و کودک سالاری ریسک اعتیاد و اختلال شخصیت ضد اجتماعی را در اینده افزایش می دهد(مهندسی ذهن 2)

     

    این روزها  همه جا صحبت از کودک سالاری است . 

    با افزایش در امد متوسط  افراد در  یک جامعه و تفکر داشتن یک فرزند برای زندگی بهتر  ما با مسله کودک سالاری مواجه هستم .   

    اما ایا کودک سالاری برای فرزند ما مفید است ؟

    بر اساس تحقیقاتی که در دانشگاه استانفورد بر روی 600 کودک به مدت بیش از 40 سال انجام شده است  این مسله که کودکانی که در سن بین 4 تا 6 سالگی قادر به خویشتنداری  در برابر وسوسه   هستند در  زمان بلوغ و بزرگسالی  از شخصیت محکمتری  برخورد بوده و قادر هستند به میزان بیشتری بر نفس  خود کنترل داشته باشند   این افراد از زندگی سالمتر روحی و روانی و جسمی  برخوردارند  

     این مسله  حاکی از ان است که تربیت صحیع کودک  تا قبل از ورود به دبستان چه نقش مهمی در اینده انها دارد .  

     داروهای نوتروپیک خط اول درمان اعنیاد به متامفتامین (شیشه ...

     افرادی که معتاد می شوند از همان کودکی سیم های مغزشون قاطی ...

  • مکانیسم ایجاد اعتیاد و راه جلوگیری از معتاد شدن فرزندان (مهندسی ذهن قسمت اول )Stanford marshmallow experiment
  • خویشتنداری در برابر وسوسه  لذت انی  در کودکان  و ریسک اعتیاد  در بالغین  

     کودکانی که به خوبی  در 6 سال اول زندگی اموزش دیده و از والدین  خوبی برخورد هستند و والدین انها در برابر کار درست به انها پاداش مناسب و در مقابل کار نادرست انها را به درستی تنبیه  کرده اند  دارای  ارتباط درستی بین مرکز پاداش و لذت در قسمت لمبیک مغز با  مرکز شخصیت در قسمت پره فرونتال کورتکس  در قشر پیشانی  می شوند  این امر باعث می شود در بلوغ و بزرگسالی  این افراد  دارای یک شخصیت اجتماعی  درست در جامعه ای باشند که بر اساس سنت های ان تربیت شده اند  و نسبت به کارهای که میخواهند انجام دهند با تفکر بیشتر باشند

     بر عکس کودکانی که با هر تقاضا والدین انها  بلافاصله خواسته انها را انجام می دهند  ارتباط بین قسمت  لذت و مرکز پاداش با قسمتی از مغز به نام PFC پره فرونتا کورتکس در قشر پیشانی  کاهش می یابد و این افراد  در بلوغ دچار حالت های تکانشی  و  ناتوانی در برنامه ریزی برای آینده و ناتوانی در ارتباط به جامعه خود و بی پروایی و بی ملاحظه بودن نسبت به امنیت خود یا دیگران می شوند و این امر ریسک بیمارهای اختلال شخصیت و اعتیاد را در انها افزایش می دهد

     Dysfunction of the prefrontal cortex in addiction ... - Nature 

    Drug Addiction and Its Underlying Neurobiological Basis ... 

    Stanford marshmallow experiment   (ازمایش شیرینی پف نبات   استانفورد )   

    آیا مصرف ریتالین تست ادراری عدم اعتیاد به مت امفتامین ... 

    مشاوره پزشکی, مشاوره روانپزشکی

    از سایت دیگر   

    کودکان با هوش تر بیشتر معتاد می شوند - opium.site - Blogger

    معتاد شیشه شدم کمکم کن

    سلام دکتر عزیز

    یه دنیا حرفر دارم وایه گفتن
    وقتتونو زیاد نمیگیرم

    من درست تو ماه 6 هستم که معتاد شیشه شدم و فقط روزی 1بار با پایپ مصرف میکنم

    اونم خدا شاهده چجوری بگم متوجه بشین

    10 روز عید نوروز
    خوانوادم رفتن مسافرت
    منم هم از کارم که تو بورس بودم ملیون ها تومان کم اوردمو ضرر

    شکست عاطفی
    و
    نفهمی خودم و چند عامل دیگه همه دست به دست هم داد تا 10 روز پشت هم بکشم
    روز 11دهم نکشیدم اصن چشمام از نسخی باز نمیشدن به شدتی که باورم نمیشد 10 روز کار خودشو اینجوری روم انجام داده باشه

    فقطو فقط بخاطر اینکه خوانوادم متوجه نشن و ابروم نره مجبور به مصرف در روز 11دهم و همینجور تا الان شدم.


    به شدت وحشتناکی صورتم لاغر و حدودا 16 کیلو لاغر شدم



    سرتونو درد نیارم


    من عرادم خیلی خیلی قوی هستش
    اصلا وسوسه و هیچ کوفت دیگه ای ندارم
    خدا شاهده اگه دارم همینجور مصرف میکنم و هروز خودمو بدبخت تر میکنم فقطو فقط از ترس بی ابرویی و بی اعتمادیو عوابق بعدش هستش که خدایی نکرده پدر مادرم بفهمن من معتاد شدم

    من تنها مشکلم واسه ترک اینه که اگه یه دارویی وجود داشت که چورت نزنم جلوی خوانوادم
    دیگه همه دردهای دنیا رو میتونم تحمل کنم

    التماستون میکنم

    خواهش میکنم
    اگه راهکاری دارویی واسه من میشناسید تا کمکم کنه خواب و چورت نزنم بهم بگیید

    تا اخر عمرم مدیونتون میشمو یه جوان 26 ساله تحصیل کرده رو به مادر و پدرش میبخشید

    خدا پدر مادرتونو بیامورزه

    جان عزیزتون جواب منو بدید

    یه عمر دوباره به یه انسان میبخشید

    هرکاری بگیید میمنم

    التماستون میکنم بهم کمک کنیید تا دیر نشده

    خواهش میکنم

    منو دوباره متولد کن
    کمکم کن قصمت میدم

    کمکم کن
    مادرم بفهمه دق میکنه
    پدرم بفهمه تردم میکنه

    یه خوانواده رو نجات میدی

    با چشمان خیسم به دست میوفتم یه دارویی بنویس فقط خواب های طولانی مدت تابلو نرم
    تنها مشکلم فقط اینکه وقتی موقش میشه و نمیکشم چشمام اصلا باز نمیشن و عینهو مرده فقط خوابم

    خدا پدر مادرتو بیامورزه کمکم کن راهی واسم بگزار
    تا اخر عمرم مدیونتم

    دکتر دستمو بگیر همش 6 ماه از شروعم میگزره تا بیشتر الوده نشدم دستمو بگیر


    شرمندتونم

    همین

    تشکر
    جواب  

    برای شما یک پروتکل درمانی  برای ترک کامل شیشه  به ادرس ایمیل تان فرستاده شد   

    کمک در جلوگیری از مصرف ماده محرک کریستال شیشه ... 

    دانشجوی معتاد به مت امفتامین (شیشه ) در زندان مجبور شد ادرار ... 

    قرص تقویت جنسی وگادول Vega-Dol چیست - تلفن مطب ... 

    استروئید ها ماری جوانا و مواد مخدری مثل کوکائین و مت امفتامین ... 

    منفی شدن تست عدم اعتیاد به مواد مخدر افیونی با مصرف داروی ... 

    Wellbutrin, Zyban) تست عدم اعتیاد به محرک کریستال شیشه 

    عوارض مصرف ماده مخدر مت آمفتامین (شیشه) بر روی پوست و ...

    مشاوره پزشکی, مشاوره روانپزشکی 

    دارو های ترک اعتیاد مخدر شیشه (متامفتامین ) پروتکل آناندا ...

    مکانیسم ایجاد اعتیاد و راه جلوگیری از معتاد شدن فرزندان (مهندسی ذهن قسمت اول )Stanford marshmallow experiment

     فایل: قشر پیشانی (سمت چپ) animation.gif

    چرا عده ای در زندگی معتاد می شوند و قادر به ترک اعتیاد نیستند .  

    چه رابطه ای بین قسمت های مختلف  مغز انسان  و اصول روانشناسی فروید وجود دارد .  

    آیا از دوران کودکی می توان فهیمد شخص بعدا معتاد خواهد شد . 

     

    چگونه می توان از معتاد شدن فرزندان خود جلوگیری کنیم  

    فروید روان انسان را به 3 قسمت تقسیم کرده است  

    اید =غرایز  زاتی  که انسان با ان متولد می شود  

    ایگو =من  یا شخصیت انسان  

    سوپر ایگو=من برتر شخصیت برتری که انسان را فرهیخته می کند  

    مغز انسان دارای یک قسمت میانی بین دو نیمکره مغز است که به ان سیستم  لمبیک می گویند  این قسمت بین انسان و حیوانات مشترک است و محل غرایز اولیه یا همان اید است  

     PFTپره فرونتال کورتکس (کورتکس قبل از پیشانی )  (ایگو یا من فروید )

    قسمتی از  سلول های مغزی در کورتکس پیشانی است که محل ارتباط بین قسمت  لمبیک (غرایز =اید ) با کورتکس پیشانی است  

    کورتکس پیشانی = قسمتی از مغز است که محل تفکر و استدالال و عقل  است و از نظر ما همان سوپر ایگو  یا من برتر است   

    Stanford marshmallow experiment  مطالعه لذت انی و لذت تاخیری بر روی اطفال (ازمایش  شیرینی  پف نبات   در کودکان استانفورد  )  

    در اوخر دهه 60 و اوائل  دهه هفتاد میلادی ازمایشی در دانشگاه استانفورد  به سرپرستی روانشناس والتر میشل  بر روی کودکان بین 4 تا 6 سال انجام شد در این ازمایش نزدیک به 600 کودک مورد ازمایش قرار گرفته اند  

    به انها ابتدا تکه ای شیرنی کوچک داده می شد و  به انها می گفتند اگر این شیرنی را تا 15 دقیقه نخورند  بعدا به انها یک شیرینی  دیگر داده می شود و می توانند  بعدا دو عدد شیرنی داشته باشند  

    عده ای شیرنی را همان زمان خوردند  

    عده دیگر از کودکان  با بستن چشم و یا بازی با شیرینی  وسوسه خوردن را کنترل کرده اند  

    این کودکان  نزدیک به 40 سال و در زمان ورود به مدرسه دبیرستان دانشگاه مورد بررسی قرار گرفتند  

    مشخص شده کودکانی  که در 4تا 5 سالگی در مقابل وسوسه مقاومت کرده بودند و شیرینی  ر ا در همان ابتدا نخورده بودند  به مراتب در  تحصیل و زندگی موفق تر  بوده و  وزن بدنی انها مناسب  بود  

    در اسکن مغز  این افراد نسبت به گروه دیگر قسمتی از مغز به نام پره فرونتال کورتکس  فعالتر بود و این افراد به خوبی قادر به کنترل وسوسه ها در زندگی بوده اند و میزان اعتیاد در انها کمتر از گروه دیگر بود  

    تئوری لذت انی و لذت تاخیری  

    ادامه دارد 

    زیر نویس  

    مارشمالو یا پف‌نبات، نوعی آب‌نبات نرم است که از مخلوط ژلاتین و سپیده تخم مرغ و شکر یا شیره نشاسته تهیه می‌ شود و بافتی اسفنجی دارد. شاید آن را با نام پاستیل پفی بهتر بشناسید.   

    افرادی که معتاد می شوند از همان کودکی سیم های مغزشون قاطی ...

    اموزش نادرست تا شش سالگی و کودک سالاری ریسک اعتیاد و اختلال شخصیت ضد اجتماعی را در اینده افزایش می دهد(مهندسی ذهن 2)

    (تئوری لذت) مانیفیست زندگی و اعتیاد در انسان (قسمت اول ) : ...  

    داروهای نوتروپیک خط اول درمان اعنیاد به متامفتامین (شیشه ... 

    مشاوره در امور پزشکی و ترک اعتیاد مواد مخدر ۹۰۹۹۰۷۰۴۵۹ ...

    از سایت دیگر  

    کودکان با هوش تر بیشتر معتاد می شوند - opium.site - Blogger

    سلام میخواستم بدونم خود ارضایی روی جنین تاثیر منفی میذاره مثلا ناقص بشه یا کم عقل؟

    سلام میخواستم بدونم خود ارضایی روی جنین تاثیر منفی میذاره مثلا ناقص بشه یا کم عقل؟  

    جواب  . 

    در صورتی که شخصی که خود ارضایی می کند بتواند همسر خود را حامله کند  نطفه بسته شده  یک نطفه سالم است و این امر باعث ایجاد نقص خلقتی یا ایجاد عوارضی بر روی مغز  جنین نمی شود   

     راهکارهای عملی و کاربردی برای ترک و درمان استمناء (خود ...

    Is masturbation can affect the baby during pregnancy 

    Can masturbation be harmful for baby during pregnancy ... 

    Can excessive masturbation have any form of adverse effects

    مشاوره تلفنی،مشاوره پزشکی, مشاوره روانشناسی, مشاوره زنان ...

    رایحه درمانی (بخور درمانی ) در ترک اعتیاد به ماده محرک کریستال شیشه (مت آمقتامین )

    این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

    قارچ‌ جادویی (مجیک ماشروم ) با شبیه‌سازی خواب در مغز می تواند باعث گسترش هوشیاری شود

    در آزمایشی که  پژوهشگران  اکادمی  ملی علوم (PNAS) منتشر کردند ، مشخص شد که ماده  سایلوسیبین، ماده شیمیایی موجود در قارچ مقدس  می تواند باعث به یاد اوری خاطرات  فراموش شده بشود  

     و سایلوسیبین می تواند در درمان بیمارهای روانی مفید باشد   

     ابتدا سایلوسبین به  ۱۵ داوطلب تزریق شد. در مقابل، به گروه
    دیگر هیچ دارویی تزریق نشد. سپس با استفاده از تکنولوژی «ترسیم مغز» (Brain
    Imaging) محققین توانستند بخش‌های فعال در مغز داوطلبین را مشاهده کنند. در بین
    اعضای گروهی که سایلوسیبین به آنها تزریق شده بود بخش‌هایی از مغز که معمولا در
    هنگام خواب و رویا فعال می‌شوند، فعالیت‌های بسیار بیشتری نسبت به گروه دیگر مشاهده
    شد. همچنین سایلوسیبین فعالیت مغز در بخش‌های مرتبط با احساسات و خاطرات را افزایش
    داد. بنا به گفته این محققین، این آثار بسیار شبیه به آن چیزی هستند که ما در هنگام
    خواب دیدن تجربه می‌کنیم.

    رابرت کارهارت-هریس، نوروفارماکولوژیست (داروشناس اعصاب) در کالج ایمپریال لندن به واشینگتن پست می‌گوید: «به نظر می‌رسد که پس از مصرف این قارچ‌ها بخش‌های مرتبط با سیستم احساسات در مغز فعال می‌شود... وقتی به مغز فردی که دارد خواب می‌بیند نگاه کنید، دقیقا همان نقاط فعال مغز را خواهید دید».

    وقتی از افرادی که قارچ‌های روانگردان را مصرف کرده‌اند پرسیده می‌شود که تجربه خود را بگویند، همه آنها حسشان را شبیه به حالت خواب و رویا توصیف می‌کنند. قارچ‌ها بر خلاف سایر مواد مخدر حالت خوشایند و شاد غیرطبیعی را به وجود نمی‌آورند. شاید این دست‌آوردها برای بسیاری چندان هم دور از انتظار نباشد، اما توجه داشته باشید که مصرف قارچ روان‌گردان، فعالیت بخش‌هایی از مغز که به حس بودن و ضمیر خودآگاه ما مرتبط هستند را نیز کاهش می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود تا مصرف‌کننده رویا و خیال خود را بسیار واقعی‌تر و وسیع‌تر تصور کند. کارهارت-هریس طی مقاله‌ای در این رابطه می‌نویسد: «این موضوع می‌تواند نشان دهد که چرا مواد روان‌گردان می‌توانند به عنوان دارو برای برخی اختلالات روانی خاص مفید باشند.»

    این یافته‌ها فعلا خام هستند و برای معتبر بودن نیازمند انجام آزمایشات بیشتر هستند. در صورت تایید نتایج این تحقیقات بالاخره می‌توان گفت که مبنایی بیولوژیک برای پدیده «گسترش هشیاری» که یکی از مشخصه‌های داروهای روان‌گردان است پیدا شده است. 

    The effects of 'magic mushrooms' studied with brain ...

    نگرشی بر عرفان های جدید بر اساس مدل هشت مدار آگاهی eight-circuit model of consciousness تیموتی لیری (1)

    هزاران سال است که گروهی از انسانها برای رسیدن به ذات هستی و درک جهان از مواد مخدر توهم زا استفاده می کنند .

    عرفان سرخ پوستی . عرفان اوشو، دالای لاما، سای بابا، اکنکار، کریشنا، پائولوکوییلو، کاستاندا عرفان دراویش وو و و

    اساس بیشتر این عرفان های نوظهور استفاده از یک ماده روانگردان توهم زا است

    در بین انواع این عرفان ها مدل هشت مدار اگاهی در بین جوانان از جاذبه بیشتری برخوردار است .

    مدل هشت مدار اگاهی یک نظریه است که پایه گذار ان تیموتی لیری و رابرت انتوان ویلسون هستند که سیستم عصبی و اطلاع رسانی در مغز را به هشت قسمت طبقه بندی می کنند .

    تئوری مدل هشت اگاهی بسیار مشابه با فلسفه چاکرا در عرفان هندو است .  

    یوگا مدیتیشن و استفاده از مواد مخدری که به نام مخدر های الهی (انسیوژن ) مشهور است می تواند شما را در رسیدن به هر مرحله از این هشت مرحله یاری کند

    اخرین مرحله اگاهی در مدار هشت  psychoatomic ذهن کوانتومی یا ذهن برتر یا سایکو اتومیک است

    بر اساس گفته تیموتی لیری در این مرحله ذهن کوانتومی انسان قادر است فراتر از سرعت نور اطلاعات را از نقاطی فراتر از زمان و فضای فعلی به مغز انسان منتقل کند

    لیری متعقد است شما می توانید با استفاده از مخلوط روانگردان ال اس ی و دی متیل تریپتامین یا با دوز بالای  کتامین در زیر بیهوشی عمومی به این مرحله برسید    

    تقسیم بندی قارچ های روانگردان Classification of

    تاریخچه ماده مخدر ال اس دیLSD و فرانسیس تیموتی ... 

    روانگردان های Entheogen انسیوژن چیست - Opium.Site - ...

    مشاوره تلفنی،مشاوره پزشکی, مشاوره روانشناسی, مشاوره زنان ...

    انعطاف پذیری مومی Waxy flexibility و کاتاتونیا Catatonia با مصرف کتامین و الکل

    یکی از اثرات جالب و نادر کتامین  انعطاف پذیری مومی است .  

    در حالت انعطاف پذیری مومی  سیستم اعصاب حرکتی شخص از کار می افتد و او تبدیل به یک مجسمه مومی می شود که می توان او را به هر حالتی که می خواهید شکل دهید بدون اینکه بتواند وضعیت خود را تغییر دهد . 

    انعطاف پذیری مومی در بیشتر مواقع  یکی از علائم بیماری اسکیزوفرنی است اما به ندرت با استفاده از کتامین هم دیده می شود    

    در اوائل دهه 1370 با  دو بیمار روبرو شدم که بعد از مصرف کتامین به همراه الکل دچار حالت انعطاف پذیری مومی Waxy flexibility شده بودند  

    موضوع جالب در این بود که این دو نفر کاملا می توانستند به خوبی صحبت کنند و دچار حالت هذیان یا توهم نبودند  

    بسیاری وضعیت انعطاف پذیری مومی شکل را معادل با کاتونیا می دانند که در واقع این چنین نیست  

    از بین مواد مخدر روانگردان  کتامین که یک انتاگونیست  NMDA است شایعترین مخدری است که می تواند  حالت کاتاتونیا و انعطاف پذیری مومی شکل بدهد    

    عوارض مصرف طولانی مدت مخدر کتامین چیست - تلفن مطب ... 

    آیا براستی کتامین درمان جدیدی برای افسردگی است ؟ - تلفن ...

    کتامین - opium.site - Blogger

    کشت ماری جوانا در جلوی مجتمع مسکونی وابسته به سازمان های ملی در ایران

    آنچه ورای مسائل طرح شده اهمیت دارد، کشت این گیاه در گلدانی که در دید عموم قرار دارد را شاید بتوان در امتداد افزایش مصرف این ماده در اجتماع توصیف کرد و مایه نگرانی خواند چراکه بعید است تخم این گیاه بومی آمریکای جنوبی به طور اتفاقی به باغچه ای در تهران رسیده باشد!

     ماری جوانا اینقدر ناشناس است که گاه می‌بینیم به جای گل، تزئین بخش گلدان‌هایی می‌شود که مقابل مجتمع مسکونی وابسته به یکی از نهادهای بزرگ ملی قرار دارد!

    به گزارش «تابناک»، هرچه در سالهای گذشته درباره رواج کشت گیاه ماری جوانا در آپارتمان شنیده و با افزایش نگرانی ها راجع به افزایش شیوع این شیوه کشت گلدانی، شاهد واکنش‌های تند مقامات انتظامی وقت بوده‌ایم، باز تماشای بوته‌های سرحال و شاداب این گیاه در خیابان موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت.

    این ادعا را تصاویری تایید می‌کند که از گلدان های مقابل مجتمع مسکونی وابسته به سازمانی ملی برداشته شده و اینقدر برگ های گیاه در آن واضح نقش بسته که بتوان با تصاویر «کانابیس ساتیوا» یا همان ماری جوانا قیاسش کرد و به صحت آنچه دیده می‌شود، شک و تردید راه نداد.

    آنچه مقابل دیدگان ما قرار گرفته و چه بسا تازه دریافته باشیم چیست، پر مصرف ترین مخدر غربی هاست که در کشورمان با نام های گرس و علف هم شناخته می‌شود و جز مصرف بصورت دود کردن، در تهیه حشیش هم کاربرد دارد؛ مخدری که خاصیت نشئه آوری بالایی دارد و در حقیقت از قدیمی ترین روان گردان ها به شمار می‌آید.





    همین ویژگی موجب شده که بسیاری تحت تاثیر مصرف این مخدر، دست به اقدامات عجیب و غریب زده و جز خود، موجبات آسیب بسیاری را فراهم آورده باشند، در حالی که فکر می‌کردند با ماده ای سرخوش کننده و بدون اعتیاد مواجهند، نه مخدری خطرناک.

    البته اعتیاد آور نبودن این ماده نیز سرابی بیش نیست که ریشه در دیر ظاهر شدن آثار اعتیادی این ماده مخدر دارد. یعنی اعتیاد به دود کردن این گیاه دیر بروز می‌کند و البته به همین میزان، سخت تر ظاهر می‌شود؛ به گونه‌ای که از اعتیادهای بسیار سخت، اعتیاد به مصرف این مخدر است.

    اما آنچه ورای این مسائل اهمیت دارد، کشت این گیاه در گلدانی که در دید عموم قرار دارد را شاید بتوان در امتداد افزایش مصرف این ماده در اجتماع توصیف کرد و مایه نگرانی خواند چراکه بعید است تخم این گیاه بومی آمریکای جنوبی به طور اتفاقی به باغچه ای در تهران رسیده باشد!

    با این پیش فرض، ناگزیر خواهیم بود که به افزایش کشت این گیاه در کشور اذعان کرده و حتی اگر این کشت را معادل افزایش مصرف این مخدر ندانیم، به این گمانه برسیم که برخی سعی دارند با بهره جستن از بی اطلاعی عمومی درباره این گیاه و مخدر برگرفته از آن، با کشت آن در اماکن عمومی، به نوعی ساختار شکنی کنند؛ ساختار شکنی ای که با کاشت ماریجوانا به جای گل بروز یافته و می‌تواند در سایه بی توجهی ما تکثیر شود.
    منبع تابناک
    نویسنده
    باز خدا خیرشان بدهد که ماری جوانا تک جنسی ساتیوا را کاشته اند نه مخدر گل دوجنسی .

    منفی شدن تست عدم اعتیاد به مواد مخدر افیونی با مصرف داروی B

    تبلیغ داروی «B»؛ داروی منفی کننده تست اعتیاد

    پاک کردن ۷ روزه اثر اعتیاد به مواد مخدر زیر سایه قانون + عکس

    این روزها پیامکی با مضمون «تست اعتیاد منفی با مصرف داروی B» در حالی دست به دست می‌شود که گویا مصرف این دارو که به عنوان داروی درمان اعتیاد به کار می‌رود، در آزمایشات و تست‌های استخدام و ازدواج تشخیص داده نمی‌شود.

    به گزارش گفتمان به نقل از تسنیم این روزها پیامکی با مضمون «تست اعتیاد منفی با مصرف داروی «B»» در حجمی انبوه برای برخی از کاربران یکی از اپراتورهای تلفن همراه ارسال شده است؛ پیامکی که مضمون عجیب و متفاوت آن باعث شد تا این پیامک دست به دست شود و این سوال در ذهن بسیاری نقش ببندد که این جمله کوتاه تا چه اندازه می‌تواند به واقعیت نزدیک شود؟!

    در اولین تلاش خود برای سنجش صحت موضوع، با شماره تماس ثبت شده در انتهای پیامک تماس می‌گیریم و به عنوان مشتری جویای شرایط دریافت داروی ذکر شده در پیامک می‌شویم. خانم خوش اخلاقی با حوصله، شروع به شرح شرایط استفاده از این دارو می‌کند و در پاسخ به چگونگی امکان «منفی شدن تست اعتیاد با مصرف این دارو» می‌گوید: «تست اعتیاد شما پس از گذشت یک هفته از زمان ترک مصرف، خواه ناخواه منفی می‌شود ولی نباید فراموش کرد که شما در طول درمان خود نباید مواد دیگری را مصرف کنید که البته با مصرف این دارو شما دیگر نیازی به مصرف مواد دیگری از این دست ندارید؛ یعنی برای خروج مرفین یا هر ماده دیگری از بدنتان به یک هفته زمان نیاز دارید و ما در طول این مدت،‌ داروی «B» را جایگزین ماده مخدر فعلی شما می‌کنیم و پس از یک هفته، نتیجه تست اعتیاد شما منفی خواهد شد.»

    او مدت دوره مصرف این دارو را نیز وابسته به میزان مواد مخدری که فرد معتاد مصرف داشته عنوان می‌کند و در خصوص هزینه این دارو می‌گوید: میزان و دُز داروی تجویز شده برای افراد مختلف متفاوت است و هزینه تهیه هر عدد از این قرص‌ها که بر اساس سهمیه از سوی وزارت بهداشت در اختیار ما قرار می‌گیرد، یک هزار تومان است.

    دکتر حمید صفاتیان کارشناس و مدیرکل پیشین ستاد مبارزه با مواد مخدر در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص داروی «B» می‌گوید: این دارو، خود دارویی دارای مواد مخدر است که به عنوان دارویی برای درمان اعتیاد شناخته می‌شود و در دسته آگونیست، آنتاگونیست‌ها قرار دارد که هم در سم زدایی و هم به عنوان نگهدارنده در درمان اعتیاد در دُزهای ۲ و ۸ میلی‌گرم تجویز می‌شود.

    وی با بیان اینکه مصرف این قرص در درمان اعتیاد به صورت زیر زبانی انجام می‌شود، در خصوص تبلیغات انجام شده پیرامون منفی شدن تست اعتیاد با مصرف این دارو می‌افزاید: وقتی فردی مصرف مواد مخدر را قطع می‌کند و با استفاده از این دارو سم زدایی را انجام می‌دهد، طبعتاً بدن وی از مواد مخدر تخلیه می‌شود و این به معنای آن است که در صورت انجام تست مرفین، نتیجه آزمایش منفی خواهد بود.

    این کارشناس با انتقاد از شیوه تبلیغات اینچنینی، این تبلیغات را فریبنده عنوان کرد و معتقد است که تبلیغات این دارو با این شیوه و شگرد به نوعی تبلیغات کاذب است.

    گرچه صفاتیان منفی شدن نتیجه تست‌های اعتیاد را با وجود مصرف این دارو نگران کننده نمی‌داند و معتقد است با تست‌های دقیق‌تر، مصرف این دارو نشان داده می‌شود و مثبت بودن این تست‌ها از این رو که نشان دهنده قرار گرفتن فرد معتاد در چرخه درمان است جای خوشبختی دارد ولی از سوی دیگر مسئول یکی از آزمایشگاه‌های شهر تهران در خصوص آزمایش‌های تشخیص اعتیاد می‌گوید: معمولاً در آزمایشگاه‌ها، برای آزمایش ازدواج و استخدام، اعتیاد فرد به مرفین، ترکیبات آمفتامین، متامفتامین و THC (حشیش) از طریق آزمایش ادرار مورد تست و ارزیابی قرار می‌گیرند.

    وی با بیان اینکه در این تست‌ها اعتیاد فرد به حشیش، ماری‌جوانا، تریاک، هروئین،‌ شیشه، کدئین و مواردی از این دست قابل تشخیص است، افزود: گرچه با رشد دانش پاتوبیولوژی، اعتیاد به بسیاری از مواد مخدر و محرک، قابل بررسی است ولی در آزمایشات متداول ازدواج و استخدام، مصرف موادی همچون داروی «B» تشخیص داده نمی‌شود و این نقیصه در خصوص مصرف دُزهای بسیار پایین داروی «M» نیز تا اندازه‌ای صادق است. لذا مصرف داروهای «M» و «B»، تست ازدواج و استخدام را مثبت نمی‌کند.

    این کارشناس علوم آزمایشگاهی ادامه می‌دهد: البته در صورت درخواست دقیق‌تر، آزمایشات مربوط به مشتقات مرفین نیز صورت می‌گیرد که در این آزمایشات امکان تشخیص مصرف داروهای «M» و «B» وجود دارد که مصرف این مواد تا یک هفته قبل از انجام آزمایشات را نیز مشخص می‌کند.

    اما آنچه در پایان باید بر آن توجه داشت آن است که آیا استفاده از چنین روش‌هایی همچون «منفی شدن تست اعتیاد با مصرف داروی B» برای تبلیغ کلینیک‌های ترک اعتیاد مناسب است؟ همچنین آیا منفی شدن تست اعتیاد با استفاده از این دارو و عدم مشخص شدن مصرف این دارو نمی‌تواند باعث سوءاستفاده‌های خاصی شود؟  

    آیا عدم مشخص شدن مصرف داروی «B» در تست‌ها و آزمایشات ازدواج و استخدام باعث فریب خوردن برخی نهادها و خانواده‌ها نمی‌شود و اعتماد و تکیه بر نتایج این آزمایشات نمی‌کاهد؟ 

     آزمایشاتی که در موضوعاتی همچون استخدام و خصوصاً‌ ازدواج از چنان اهمیتی برخوردار هستند که وارد شدن کوچکترین خدشه به آن و بی اعتبار شدنش می‌تواند نگرانی‌های بسیاری را از جمله در کانون خانواده‌ها رقم بزند.

    آیا مصرف ریتالین تست ادراری عدم اعتیاد به مت امفتامین (شیشه ) را مثبت می کند

    سلام  

    پسر من تحت درمان با ریتالین است و چندی پیش در ازمایش عدم اعتیاد به مخدر مت امفتامین (شیشه ) جواب ازمایش  ادرار او مثبت بود  ایا مصرف ریتالین ازمایش عدم اعتیاد به متامفتامین را مثبت می کند .  

    جواب  

    بطور نادر مصرف بیش از حد ریتالین می تواند در 25 در صد موارد منجر به مثبت شدن کاذب  تست اعتیاد  به مت امفتامین(شیشه ) در ادرار  بشود    

    اما ازمایش خون و تی ال سی TLC  می تواند نشان بدهد که تست عدم اعتیاد به مت امفتامین  مثبت کاذب  بوده است

    Can Ritalin cause a false-positive for methamphetamine?

    رونق فروش مانتو و تی‌شرت با طرح ماری‌جوانا در تهران ترفند جدید مافیای مواد مخدر در ایران

    رونق فروش مانتو و تی‌شرت با طرح ماری‌جوانا در تهران 

      رواج فروش مانتو و تی شرت با طرح ماری جوانا نشان از ترفند جدید مافیای مواد مخدر در ایران دارد   

    نقش برگ ماری جوانا بر روی لباس های فروخته شده نوعی تبلغ برای  رواج مصرف ماری جوانا  در بین جوانان در ایران است .  

    این روزها در ویترین فروشگاه های زیادی در تهران می توان تی شرت و مانتوهایی را  دید که با نقش برگ ماری جوانا  طراحی و تولید شده اند.
    علاوه بر این در خیابان‌های شهر هم جوانان زیادی دیده می شوند که با لباس هایی منقش به طرح  ماری جوانا در حال رفت و آمدند. گفتگو با برخی از آنها نشان می دهد که انتخابشان برای لباس آگاهانه بود و از طرفداران مصرف ماری‌جوانا هستند. برخی دیگر اما اطلاعی از طرح روی لباسشان ندارند و تنها به به دلیل «قشنگ» بودنش آن را انتخاب کرده اند.

    این تبلغ در حالی صورت می گیرد که ایالات متحده امریکا مصرف ماری جوانا را قانونی کرده است . 

    انچه در پس  این تبلیغات است  ان است که جوانان در ایران فکر می کنند که هر ماده ای را که سبز رنگ است و به اسم ماری جوانا به انها می فروشند همان ماری جوانای بی ضرر و قانونی شده در امریکا است .

     غافل از اینکه  انچه در ایران به نام ماری جوانا می فروشند ماری جوانا طبی یا ماری جوانا گل است که   اثرات روانگردانی ان 7 برابر بیشتر  از برگ ماری جوانا است و مصرف این فرم ماری جوانا در امریکا غیر قانونی است 





    ماری‌‌جوانا به عنوان ماده مخدر تفریحی، داروی درمانی و در برخی مراسم مذهبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این دارو بیشتر به صورت سیگار و گاهی به صورت خوراکی است. در حالت سیگار این گیاه را معمولا همراه با توتون یا به تنهایی در داخل کاغذ سیگار مصرف می‌کنند. از اوایل قرن بیستم در اغلب کشورهای دنیا محدودیت‌هایی قانونی در مورد استفاده و فروش ماری‌جوانا و دیگر محصولات گیاه شاهدانه وضع شده است.
     به گزارش سازمان ملل محصولات شاهدانه رایج‌ترین داروی غیرقانونی در دنیا هستند به طوری‌که ۴ درصد مردم دنیا به طور سالانه و ۰.۶ درصد به طور روزانه از آن استفاده می‌کنند.»
     در تهران به طور متوسط هر گرم علف بین 3  تا 5 هزار تومان، بسته به نوع و جنس آن فروخته می شود، این مقدار برای تهیه یک نخ سیگار کفایت می کند و هر نخ سیگار هم جوابگوی نیاز سه نفر است. 
    نویسنده
    در حالی که شما بر روی همه این تی شرت ها و پیراهن ها عکس برگ ماری جوانا را می بینید که دارای 4 در صد ماده مخدر تی اچ سی است در عمل در ایران از نوعی ماری جوانا طبی به نام ماری جوانا گل (مخدر گل ) استفاده می شود که بین 24 تا 30 در صد ماده مخدر تی اچ سی دارد و فروش و مصرف ان در امریکا تابع ضوابط خاصی است و باید تحت نظر پزشک مصرف شود 

     در واقع مافیای مواد مخدر برگ ماریجوانا را نشان می دهد ولی گل ماری جوانا را  به جوانان ایرانی می فروشد 

  • بچه های شهرک غرب مواظب اثرات روانگردانی کاغذهای آغشته به روغن ماری جوانا (واکس گوش ) باشند
  • افزایش مصرف ماری جوآنا در سوئد
  • درمان اورژانس سایکوز حاد (دیوانگی) در مصرف کننده گان ماری جوانا گل (مخدر گل )
  • مخدر روانگردان paper line 2 چیست ؟
  • واکس گوش ماری جوانا از کلرادو امریکا تا شهرک غرب تهران ؟ Highly potent 'ear wax' marijuana

    بچه های شهرک غرب مواظب اثرات روانگردانی کاغذهای آغشته به روغن ماری جوانا (واکس گوش ) باشند

    بچه های شهرک غرب مواظب اثرات روانگردانی کاغذهای آغشته به روغن ماری جوانا (واکس گوش ) باشند

    متاسفانه به تازگی  استفاده از روغن ماری جوانا در تهران رواج پیدا کرده است .
    اولین مورد  استفاده از روغن ماری جوانا  حدود دو سال قبل در شهرک غرب مشاهده شده است .
    بعضی از جوانان با این تفکر که استفاده از روغن ماری جوانا به همراه سیگار ماری جوانا ایجاد نشئگی بهتر و قویتر می کند کاغذهای سیگار ماری جوانا را اغشته به روغن ماری جوانا  می کنند غافل از این که این فرم جدید استفاده از ماری جوانا می تواند شخص را دچار حالت های توهم و هذیان به مدت طولانی بکند
    روغن ماری جوانا در ایران از ماری جوانا گل  ساخته می شود و استفاده از ان به همراه سیگار  ماری جوانا گل ریسک دیوانگی و توهم طولانی را افزایش می دهد .
    مصرف روغن ماری جوانا در ایالت کلروادو امریکا ممنوع است و یکی از مشکلات مهم در کشور امریکا است 
    روغن ماری جوانا   بشکل یک ماده لاستیکی سبز رنگ است و دارای گاز بوتان است و میزان ماده موثره تی اچ سی  ان  حدودهفت برابر قویتر از روغن حشیش و ماری جوانای است که  قبلا در جهان تولید و به فروش می رفت
    نام خیابانی روغن ماری جوانا واکس گوش است

    افزایش مصرف ماری جوآنا در سوئد

    marijuana

    افزایش مصرف مواد مخدر ماری جوآنا

    کشیدن ماده ی مخدر ماری جوآنا در سوئد، عادی تر شده است. 

     آخرین گزارش آزمایشگاه اداره ی پیشگیری از جرائم نشان می دهد که در نیمه اول  سال جاری پلیس ۷۵۰۰ نفر را که ماری جوانا حمل می کردند، موقتا بازداشت کرده بود. 

     تعداد بازداشت شدگان در مقایسه با سال گذشته در همین دوره  ۵۰۰ نفر بیشتر بوده است.  

    کاهش قیمت ماری جوآنا در سوئد، از جمله دلائل افزایش مصرف آن عنوان شده است. پلیس می گوید که جوانان بیشترین مصرف کننده ی  این مواد هستند و کشیدن آن در هرمکانی صورت می گیرد. به گفته ی پلیس مصرف این مواد در تابستان ها اسان تر می شود. 

    منبع رادیو سوئد

    درمان اورژانس سایکوز حاد (دیوانگی) در مصرف کننده گان ماری جوانا گل (مخدر گل )

    متاسفانه تاکنون چندین  مورد سایکوز شدید بعد از مصرف ماده مخدر گل دیده شده است  

    مصرف کننده مخدر گل بعد از مصرف دچار یک حالت توهم دائم می شود و شروع به هذیان گویی می کند و این حالت ممکن است تا یک هفته  بطور دائم یا  بطور  متناوب و شب ها بمدت چند ماه  مصرف کننده را درگیر توهم و هذیان  کند .  

    درمان اورژانس  

    برای درمان اورژنس  توهم و هذیان ایجاد شده با مخدر گل می توان از تزریق امپول هالوپریدول به همراه امپول ارتان (اکینتون ) کمک گرفت و سپس باید از بیمار تست های کبدی به عمل اید  

    در صد بالایی از  افرادی که دچار توهم و هذیان طولانی با مصرف مخدر گل می شوند دچار درجاتی از کبد چرب یا نارسایی  کبد هستند  مصرف مخدر گل در این افراد  می تواند  انها را دچار توهم های طولانی و سایکوز شدید و یا حتی  تریگری برای شروع بیماری اسکیزوفرنی باشد

    مخدر روانگردان paper line 2 چیست ؟

    باسلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر یزدان نیاز.امیدوارم همیشه موفق باشید و خوشبخت!
    راستش من میخواستم راجع به ماده ای که یکی از عزیز ترین دوستانم مصرف کرده بود تحقیق کنم.اما چیزی دربارش پیدا نکردم متاسفانه.اما به طور اتفاقی سایت شما رو پیدا کردم.شرایطش رو نداشتم که با شماره تماس بگیرم. پس ایمیل دادم.فقط خواهش میکنم که سریع جوابمو بدید.یک دنیا ممنون
    حدودا یک ماه و نیم پیش بود که دوستم با رفقاش رفتن شمال و ماده ای به اسم peyper line2 مصرف کردند.اونطوری که خودش میگفت یه ماده سیگاری! که امیدوارم اسمشو درست گفته باشم. بعد از مصرف این ماده وقتی باهام حرف میزد حالت طبیعی نداشت و هی میگفت: دنیا چقدر خوبه! می خندید! میگفت که چند تا از دوستاش انقدر زیاد مصرف کرده بودن که تشنج کردن و اطرافشون رو به حالت کارتونی میدیدن. خودش میگفت احساس می کنم زبونم داره جممع میشه.دارم لال میشم! بعد از مصرف این ماده تا یک هفته حالات طبیعی نداشت.مدام یه چیز رو فراموش میکرد.میگفت دارم دیوونه میشم...!
    حدودا دو هفته پیش با وجود مخالفت من دوباره این ماده رو مصرف کرد اما نه به اندازه دفعه پیش! و باز همون حالات قبلی بهش دست داد فقط یکم خفیف تر! بهش گفتم با شما تماس بگیره قبول نکرد و گفت من تماس بگیرم.منم پیام دادم.هنوزم بعضی وقتا دیوونه میشه.میگه دلم می خواد زمین و زمان و بهم بریزم.حس میکنم دارم لال میشم.قفل میکنه زبونم.
    خواهش میکنم راهنمایی کنید.چه قد طول میکشه تا خوب بشه؟ چیکار باید بکنه؟
    خیلی خیلی ممنون میشم اگر سریع تر راهنماییی بفرمایید!
    موفق و سربلند باشید همیشه 
    چواب  
    متاسفانه شما شرح کاملی  از ماده مصرفی (شکل -رنگ -بو) ان ذکر نکرده اید صرف استفاده از نام paper line 2 نشان دهنده چیزی نیست و ماده ای به این اسم در بین مواد مخدر روانگردان ثبت شده در دنیا  نداریم . 
    با توجه به عوارضی که شرح داده اید این ماده احتمالا فرمی از ماری جوانا گل (مخدر گل ) و یا روغن ماری جوانا (حشیش ) گرفته شده از مخدر گل است

    نیشگون شیطان Devil's Pinches یا پورپورای خود ساخته چیست .factitious purpura

     

    سلام دکتر یزدان نیاز  

    دختری 23 ساله هستم که  چندین بار  صبح ها بعد از بیدار شدن متوجه  کبودی های در روی ران می شوم که دردی ندارد و کبودی ان مثل وشگون است و  بعد از مدتی خوب می شود علت ان چیست و ایا من سرطان پوست گرفتم . 

    نیشگون شیطان یا بیماری پورپوری خود ساخته   

    factitious purpura

    بروز لکه های کبودی  که مثل نیشگون می ماند و به طور ناگهانی  در روی پوست ران و باسن خانمها  ایجاد می شود به نیشگون شیطان یا  به زبان علمی پورپورای خود ساخته مشهور است .  

    علت این  بیماری هنوز مشخص نیست  بعضی از متخصصان پوست  عنوان می کنند که علت ان ممکن است ضربات  به پوست باشد تمامی ازمایش های خون و تعداد پلاکت بیماران طبیعی است و  ظهور این  ضایعات جلدی هیچ خطری برای زنان ندارد

    منبع  

    Factitious purpura.