دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

دکتر دمت گرم من کلا در برابر مخدرها واکسیناسیون شدم

سلام دکتر دستت درد نکنه وبلاگت خیلی عالیه منو تو نجات دادی من از حرفایی که واسه گل تو وبلاگت نوشتی باعث شد اولین تجربه گل من با پانیک همراه باشه و کلا در برابر مخدر ها واکسیناسیون شدم!‌

 فک نکنم تا اخر عمر سمت مخدری برم. ممنوتم خیلی زیاد امیدوارم همیشه در زندگیت موفق باشی.

سلام 

با تشکر از ابراز لطف شما و امید به انکه دیگران نیز در برابر مصرف مواد مخدر همچون شما عمل بکنند 


  • راز طلا کندر و مر با کوانتوم تله پورتیشن (قسمت دوم ) راز کاهنه معبد آپولو (دلفی)
  • چگونگی شناسایی جن شیطانی به نام ایمپتس (impetus) که ...

  •  مودافینیل در ایران و ایبودیلاست در امریکا کدامین در ترک اعتیاد به متامفتامین (شیشه )موثر ترند 

    مصرف کندر در درمان اعتیاد به ماده مخدر شیشه (متامفتامین ) ترک سیگار و کاهش افسردگی سودمند است 

    اثرات الکالوئید روانگردان اینسنسول استات incensole acetate گیاه کُندُر (Olibanum در درمان افسردگی و اضطراب 

      افزایش نوروتروفین BDNF در مغز باعث از بین رفتن خاطرات بد و درمان اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) می شود  

    نوروتروفین neurotrophin چیست و چه ارتباطی با سکته مغزی و جنون و اعتیاد به مخدر شیشه (متامفتامین ) دارد(قسمت اول )  

    مغز مه آلود (کمبود حافظه و تیرگی شعور آگاهی )چیست Brain Fog-Clouding of consciousness  

    دوز درمانی و طریق مصرف قارچ سیلوسایبین Psilocybin برای درمان بیماری افسردگی ترک اعتیاد الکل (قارچ جادویی)