دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

مصرف بوسپیرون چه اثری روی تست عدم اعتیاد دارد Buspirone - false positive for LSD

ایا مصرف قرص بوسپیرون به مقدار 5 میلی در روز تاثیری در ازمایش ازدواج دارد.

جواب 

سلام 

مصرف بوسپیرون روی تست عدم اعتیاد برای مخدر متامفتامین (شیشه) و مورفین (تریاک ) اثری ندارد 


بوسپیرون  می تواند تست عدم اعتیاد به  روانگردان ال اس دی را بصورت کاذب مثبت کند که تست  ال اس دی را هم


 در ایران برا ی استخدام یا ازدواج نمی گیرند 

چطور ماده مخدر شیشه مصرف کنیم تا بدن ما کمتر اسیب ببیند ...

آخرین متد برای منفی کردن تست اعتیاد به همه مواد مخدربرای ...

آیا مصرف ریتالین تست ادراری عدم اعتیاد به مت امفتامین ...

  • شوهرم به تازگی بعضی شب ها با من مهربان شده است ایا او به چیزی معتاد است ؟
  • لطفا در مورد ساخت و تولید مخدر شیشه کمی من را راهنمایی کنید ممنون میشم (ما شیشه شکنیم نه شیشه ساز )؟
  • پسرم می گوید یک بار مخدر شیشه مصرف کرده است حالا من چکار کنم ؟
  • اثرات روانگردانی بخور کندر (اینسنسول استات) بر روی مغز انسان در ترک اعتیاد مواد محرک (کوکائین -متامفتامین -پتیدین )
  • شوهرم می گوید سرد مزاجی ما با هم فقط شب های جمعه شیشه می کشیم ایا خطر اعتیاد ما را تهدید می کند
  • آیا با خواستگاری که قبلا معتاد به مخدر شیشه بوده و اکنون ترک کرده است ازدواج کنم ؟
  • آزمایش خون جهت اعتیاد قبل ازدواج و مصرف قرص دراگون و تاثیر آن در جواب آزمایش چیست؟ Will Kratom show in a drug test?
  • می خواهم طلاق بگیرم چگونه اثبات کنم شوهرم معتاد به مخدر شیشه (متامفتامین ) است

  • آزمایش و تست عدم اعتیاد به مواد مخدر قابل اعتماد نیست