دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

مخدر نمک حمام و ازمایشات پروژه کنترل فکر (ام کا اولترا ) سازمان جاسوسی سیا امریکاMK-ULTRA

 ماده مخدر نمک حمام  Bath Salts Drugs چیست  ؟

ماده  مخدر و روانگردان نمک حمام Bath Salts Drugsچیست و چرا روی انسانها اثرات عجیب می گذارد و انها را تبدیل به قاتل  و ادم خوار (زامبی ) می کند  و این ماده مخدر را چه کسی ساخته است و ایا  قبلا به صورت دارو از نمک حمام Bath Salts Drugsاستفاده می شده است یا نه ؟
ابتدا باید  ذکر کنم که بهترین کاشفین  مواد مخدر و دارو سازان در قرن ۲۰  اکثرا یهودی بودند و  اگر به آمار برندگان جایزه نوبل دز شیمی نگاهی بیاندازید می بینید که نزدیک ۵۰ در صد انها  از شروع قرن ۲۰ تا امروز یهودی اصل بودند و امروزه اکثر کارخانه های دارو سازی دنیا در دست یهودیان است  و شما در تاریخچه کشف مواد مخدر اعم از اکستاسی و یا پتیدین و یا مفدرون  و  اسپایس  رد پای دانشمندان کلیمی را می بینید  .
و بعد از جنگ جهانی دوم بیشترین شرکت های دارو سازی در کشور المان متعلق به سرمایه دارن کلیمی است 
اما ماده مخدر نمک حمام Bath Salts Drugsچیست
متاسفانه امروز دیگر نمی توان گفت  واقعا ماده اصلی  نمک حمام Bath Salts Drugsچیست  زیرا مخدر نمک حمام  Bath Salts Drugsدر هر کشوری دارای فرمول خاصی است اما  ماده شیمیایی که در همه انها مشترک است  ماده ای به نام متیلن دی اکسی پیرووالرون است .
ماده شیمیایی متیلن دی اکسی پیروو الرون Methylenedioxypyrovalerone را به اختصار MDPV می گویند .
امروزه سه نوع ماده مخدر به اسم نمک حمام در جهان  به فروش می رود
MDPV+مفدرون 
MDPV+مفدرون +متیلون
MDPV به تنهایی
در واقع ماده اصلی مخدر نمک حمام همان MDPV است و در هر کشوری هر  سازنده مواد مخدر بسته به سلیقه خودش یک ماده مخدر دیگر برای افزایش قدرت MDVP به ان اضافه می کند مثلا نوع ماده مخدر نمک حمام در کانادا  علاوه بر  MDPVمقداری  متیلون  و مفدرون هم دارد .
اما ماده متیلن دی اکسی پیرووالرون چکار می کند
این ماده از باز جذب  نورادرنالین  و دوپامین در مغز جلوگیری می کنند و اثراتی مشابه با ریتالین امفتامین و کوکائین دارد  بسیاری که از MDPV استفاده کرده اند انرا مشابه با کوکائین می دانند  .
ماده مخدر متیلون یک انالوگ مخدرمشابه با مخدر اکستاسی است و در انواعی از ماده مخدر نمک حمام  ماده مخدر متیلون یافت شده است که  اثرات اضافه کردن متیلون مثل اضافه کردن اکستاسی  به ماده مخدر نمک حمام است
در واقع  MDPV اثراتی مشابه با کوکائین  دارد و ماده مخدر مفدرون اثراتی مشابه با  امفتامین و متامفتامین  و کوکائین  و ماده مخدر متیلون اثراتی مشابه با اکستاسی (باغت اباد شود انگوری همه مواد مخدر یک جا جمع شده اند )


تاریخچه ماده مخدرمتیلن دی اکسی پیرووالرون Methylenedioxypyrovalerone و  ماده مخدر  Pyrovalerone پیرووالرون
متیلن دی اکسی پیرووالرون Methylenedioxypyrovalerone مشتقی از ماده Pyrovalerone پیرووالرون  است و ابتدا ماده مخدر پیرووالرون کشف شده است  اثرات این دو ماده بسیار مشابه است ولی MDPV داری اثرات قوی تر ازPyrovalerone پیرووالرون است


پدر  MDPV  ماده مخدر پیرووالرون  است ؟؟ Pyrovalerone
متیلن دی اکسی پیرووالرون Methylenedioxypyrovalerone مشتقی از ماده Pyrovalerone پیرووالرون است  
ماده  شیمیایی  پیرووالرون Pyrovalerone  را می توان  پدر ماده مخدر MDPVبه  حساب اورد این ماده در اواخر دهه 1960  ساخته  و  به عنوان یک دارو برای کاهش خستگی  با نام های Centroton، Thymergix، O-2371 وارد بازار دارویی می شود
اما مورد مشکوک این است که شما هیچ تاریخچه ای از اینکه  داروی  پیرووالرون Pyrovalerone را چه کارخانه ای در امریکا می ساخته یا کاشف Pyrovalerone کیست پیدا نمی کنید تنها چیزی که در مورد ماده مخدر پیرووالرون Pyrovalerone می توانید بیابید یک حق ثبت به شماره US Patent 3314970 است که اگر به دنبال اینکه  این حق ثبت  برای ماده شیمیایی پیرووالرون Pyrovalerone متعلق به چه کسی یا چه کارخانه ای است بروید  هیچ چیز در اینترنت پیدا نمی کنید ؟
تنها  مقاله هایی که در مورد اثرات ماده مخدر پیرووالرون  Pyrovalerone نوشته شده است دو مقاله علمی درباره  پیرووالرون Pyrovalerone است که یکی مربوط به سال 1971 است که این ماده را بر روی یک عده داوطلب ازمایش کرده اند که به بیند ایا از خستگی جلوگیری می کند یا نه
.که البته اصل مقاله هم موجود نیست ؟
و مقاله دیگر  در سال 1975 که ذکر شده است  که  ماده مخدر ییرووالرون اثرات اعتیاد اور دارد و عده ای به  ماده  شیمیایی پیرووالرون Pyrovalerone معتاد هستند  .  که ان مقاله  هم موجود نیست ؟؟
در این جا سوال دیگری برای من مطرح شد ؟؟
چه کسانی  در دولت امریکا بر روی چه داوطلبانی    داروی پیرووالرون را آزمایش کردند و چرا  ۴ سال بعد که عده ای به  Pyrovalerone پیرووالرون معتاد شدند و  وقتی مشخص شد ماده Pyrovalerone  اثرات مخدر دارد چرا  وارد بازار مواد مخدر در امریکا نشد .
تا این جای داستان به این نتیجه رسیدم که ماده  شیمیایی پیرووالرون و ماده  MDPVدر اواخر دهه 1960 و اوئل دهه 1970 ظاهر می شود و روی یک عده داوطلب هم ازمایش می شود و بعد تا 40 سال ناپدید می شود ؟
کاشف  ماده شیمیایی  متیلن دی اکسی  پیرووالرون Methylenedioxypyrovaleroneکیست ؟
در سال 1969 شرکت دارو سازی المانی  Boehringer Ingelheim Pharma,ماده شیمیایی   MDPV را در المان
به نام خود ثبت می کند
Boehringer Ingelheim Pharma, یک شرکت داروسازی با سابقه طولانی  در کشور المان است که  برای دام و انسان دارو می سازد .نکته مشکوک کنده در این است که کارخانه  بعد از ثبت ماده شیمیایی mdpv   هیچ تحقیقاتی را درباره ماده MDPV منتشر نمی کند .چرا ؟؟
این سوال مطرح  است که ماده MDPV که می توانست از دهه 1970 به عنوان یک ماده مخدر مشابه کوکائین وارد بازار  مواد مخدر  جهان و امریکا شود چرا تا همین چند سال پیش ماده ای ناشناخته بوده است و چرا زودتر   وارد بازار مواد مخدر المان و امریکا و جهان  نشده است .
ماده MDPV چهار برابر قویتر از ریتالین در افزایش  هورمون دوپامین در مغز است  و اثرات ان مشابه با ریتالین است ولی هیچ تاریخچه ای از ان برای استفاده  در صنایع  داروسازی المان و  امریکا نیست .حتی مقاله ای از  تحقیقات در دانشگاها یا صنایع دارویی درباره  ماده شیمیایی MDPV   تا سال 2005وجود ندارد ؟؟
 ماده Pyrovalerone پیرووالرون که نزدیک به 10 سال زودتر از  MDPV کشف شده بود نشان داده بود که دارای اثرات زیادی برای بی خوابی و کاهش اشتها  و اثرات مخدر و روانگردان در کنترل ذهن است  برای همین هر داروساز و شیمیدانی بلافاصله باید به اثرات ماده MDPV علاقمند می شده و بر روی ان ازمایشاتی را انجام می داده است تا اگر خواص دارویی داشته باشد به عنوان یک دارو وارد بازار دارویی کرده و سود کند  به خصوص اینکه در دهه 1970 کشور المان در رکود اقتصادی بود و کشف و ساخت دارویی جدید برای یک شرکت داروسازی از اهمیت زیادی برخوردار بوده است
؟ پروژه ام کا اولترا  سازمان سیا MK ULTRA
پروژه  فوق سری کنترل فکر در سازمان سیا  که از دهه 1950 آغاز شد و بطور رسمی  در سال 1970 پایان یافت  شامل بیش از صد ها  پروژه مختلف بود
پروژه کنترل فکر سیا در اغاز فقط به دنبال دارو و یا روشی برای کشف حقیقت (داروی حقیقت ) بود  و بمدت بیش از ده سال انواع داروهای توهم زا را بر روی شهروندان امریکایی  ازمایش کرد و حتی دامنه این ازمایشات به خارج از امریکا و کشور کانادا هم کشید .
سازمان سیا در طرح MK ULTRA  به دنیال دارو هایی بود که بتواند سرباز خودی را در میدان جنگ روزها بیدار و هوشیار نگاه داشته  و یا مواد شیمیایی که بتوان  با الوده کردن اب و هوای منطقه جنگی  دشمن را دچار توهم  کند بطوری که نیروهای دشمن دیوانه شده و همدیگر را بکشند در قسمتی از طرح کنترل فکر سازمان سیا به دنبال دارویی بود که با دادن  ان به اطرافیان , (بادی گارد ) اشخاص مهم مثل محافظین یک شاه یا رئیس جمهور  انها از هر دستوری که به او می دهند اطاعت کند (زامبی )بطوری که هر زمان به او دستور دادند محافظ  یک رئیس جمهور و یا  پادشاه یک کشور  اقدام به قتل رئیس جمهور کند .
در ازمایشات کنترل فکر سازمان سیا از مواد مخدری مثل
 تماز پام (temazepam)، هروئین، مرفین، MDMA، مسکالین (mescaline)، سیلوسیبین (psilocybin)، ااسکوپولامین (scopolamine)، ماری جوآنا، الکل، سدیم پنتوتال (sodium pentothal) و ارگین (ergine)  استفاده شد . 
در واقع طیف داروهایی که استفاده شد بسیاری بیشتر از این ها بود و  هر ماده مخدر یا محرک و توهم زایی  که تا آن زمان کشف شده بود بر روی مردم امریکا  و سربازان ازمایش شد.  
بعد از 23 سال پس از مرگ فرانک اولسون و اشکار شدن راز مرگ دکتر اولسون  و تشکیل کمیته ای برای بررسی  کارهای سازمان جاسوسی سیا و  پروژه  کنترل فکر  به دستور  ریچارد هلمز رئیس  وقت سازمان سیا  تمامی  پروندهای پروزه فوق سری پروژه  کنترل فکر را آتش زدند و ریچارد نیکسون  بلافاصله  ریچارد هلمز را به عنوان سفیر امریکا به دورترین نقطه از امریکا یعنی ایران فرستاد ؟؟ 
پروژه کنترل فکر و ارتش امریکا 
 http://www.voltairenet.org/local/cache-vignettes/L250xH200/0p11-43064.jpg
ازمایشات  (لبه چوب ارسنال )The Edgewood Arsenal experiments  
پروژه ای که   به کمک ارتش و  سازمان سیا  بر روی سربازان  داوطلب  برای ازمایش مواد شیمیایی و گازهای جنگی انجام شد این پروزه از سال 1952 تا 1974 در امریکا انجام شد و قسمتی از این پروژه تحت نظر سازمان سیا در ویتنام انجام شد
یکی از طرح های پروژه ارسنال بررسی اثرات دارو ها و مواد مخدر روانگردانی مثل ال اس دی و یا کتامین و THCبرروی سربازان بود .
در قسمتی از اسناد باقی مانده از پروژه MK ULTRA  می خوانیم  که سازمان سیا در زندان های که نزدیک سایگون (ویتنام ) داشت در زمان جنگ تا سال 1974 دست به ازمایشاتی بر روی سربازان اسیر می زند
در این ازمایشات  با دادن داروهای مختلف و یا گذاشتن الکترود در مغز  و اعمال جراحی بر روی مغز اسرا انها را می خواستند وادار کنند هم سلولی های خود را بکشند .
در واقع سازمان سیا در ویتنام به دنبال دارویی برای زامبی کردن سربازان ویتنامی بود .


 http://dagmar.lunarpages.com/~parasc2/gallery/galleryitems/edgewood/edgewood.jpg

ایا ارتباطی بین ماده مخدر پیرووالرون و MDPV با ازمایشات سری سازمان سیا MK ULTRAاست
Sidney Gottlieb (August 3, 1918 – March 7, 1999)
http://www.spartacus.schoolnet.co.uk/JFKgottlieb2.jpg
Sidney Gottlieb- Joseph Scheider
اولین مسئول و طراح پروژه فوق سری کنترل ذهن MK ULTRA در سازمان سیا دکتر سیدنی کوتلیب بود .این شخص دارای  مدرک دکترای شیمی از انستیتوی فناوری کالیفرنیا بود که در همان بدو استخدام مسول پروژه کنترل فکر سازمان سیا می شود نکته جالب و قابل توجه نام  و نام خانوادگی او در زمان تولد  می باشد کهJoseph Scheider جوزف شیدلر است .
هیچ سابقه ای از دکتر گوتلیب و پدر و مادر او موجود نیست اما به نظر می رسد که باتوجه به نام او جوزف شیدلر که بعدا عوض کرده و به سیدنی گوتلیب تغییر داده باشد  احتمالا باید  پدرش   المانی و جزو مهاجرین به امریکا باشد خود گوتلیب در شهری نزدیک به نیوریوک به نام برانکس به دنیا امده و در امریکا بزرگ شده بود
گوتلیب  به عنوان یک شیمیدان به خوبی با مواد شیمیایی اشنا بود و در واقع او اولین کسی بود که در دهه 1950 ماده مخدر فراموش شده MDMA اکستاسی را  در طرح کنترل فکر استفاده کرد  .
گوتلیب  از هزاران دارو و مواد شیمیایی در طرح کنترل فکر و پروژهای وابسته به ان استفاده کرده است با توجه به سابقه استفاده از ماده مخدر پیرووالرون بر روی یک عده داوطلب در امریکا به احتمال زیاد  ماده شیمیایی mdpv هم  در طرح کنترل فکر سازمان سیا مورد ازمایش قرار گرفته است گو اینکه امروز به دلیل از بین رفتن تمامی  پروندهای طرح فوق سری کنترل ذهن و فکر سازمان سیا و مرگ گوتلیب  نمی توان چیزی را اثبات کرد .