دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

مصرف قرص اکس حلال و آزاد می شود؛ «داعش» قرص اکستازی تولید می کند

وقتی مصرف قرص اکس حلال و آزاد می شود؛ «داعش» قرص اکس تولید می کند
گروهک تروریستی «دولت اسلامی عراق و شام» («داعش»)، تولید انواع مواد مخدر را در چندین کارخانه‌ داروسازی حلب، آغاز کرد. این گروهک تروریستی، هم اکنون مشغول تولید نوعی قرص خطرناک است که در کشورهای غربی به نام «میت» شهرت دارد. «مصرف این قرص ها حلال است.» به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نکته قابل تامل این است که قرص‌های اکس تولیدی گروهک داعش، به هیچ یک از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس یا عربستان سعودی صادر نمی‌ شوند؛ بلکه «داعش»، از آنها برای عناصر خود و دیگر گروه‌ های تروریستی فعال در شمال سوریه و هم مرز با ترکیه، استفاده می‌ کند.

به گفته اهالی این مناطق، هم اکنون بسیاری از عناصر گروهک های «داعش» و «جبهه النصره» از این قرص‌ها استفاده می‌ کنند و به آن معتاد شده اند.

تروریست های سوریه

مهم ترین ویژگی این قرص‌ها آن است که به مصرف کننده، شجاعت موهوم و خیالی می‌ دهد؛ خواب آلودگی را از بین می برد و اشتها را کم می کند و پس از آن، سبب علائمی همچون خواب چند روزه و مستمر و غیر عادی می شود.

افراد مصرف کننده این قرص ها، در بیداری دست به اقدامات جنون آمیز می‌ زنند و آن را حمل بر شجاعت و دلیری خود می نامند؛ در حالی که بیانگر آشوب و ناآرامی و نداشتن تعادل روحی و روانی است؛ به گونه‌ ای که به محض از بین رفتن آثار این قرص‌، به افرادی بزدل و ترسو تبدیل می‌شوند.

مفتی‌های سلفی و وهابی، برای سهولت مصرف و خرید و فروش این قرص‌ ها، فتواهایی نیز صادر کرد و گفته اند، از آنجا که این قرص‌ ها در فرد مومن، ایجاد نیرو و توان می‌ کند و از آنها در راه جهاد استفاده می‌ کند، بنابراین هم خرید و فروش و هم مصرف آنها، جایز و حلال است!!

منبع شبکه خبر زمان انتشار خبر: یک شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ -