دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

به نام ایزد توانا :دوست داشتم قبل از مرگم با کسی حرف بزنم که حداقل به حرف یک معتاد گوش بده !

سلام.
.... هستم.۳۷ سال سنمه،۱۰ ساله اعتیاد به تریاک دارم بصورت خوراکی،مدت ۷ ماه است متادون مصرف میکنم،از ۳۰ سی سی در روز شروع کردم،الان به ۳ سی سی در روز رسوندم،خودم در منزل شروع کردم،چون پیش دکترای زیادی رفتم بدتر شدم ولی بهتر نشدم،تنها دکتری که اطلاعاتش در مورد معتادین تکمیله شما هستین،از لحاظ روحی ضعیفم،وبنیه که اصلا ندارم ،با ۵ دقیقه پیاده روی میریزم به هم،من بیشتر از اعتیادم ،در مورد ترک،،تجربه دارم،چون همیشه در حال ترک کردن وعذاب بودم،البته تجربه ای که خوشایند نبوده،زن و فرزندم ترکم کردن،دوست داشتم قبل از مرگم ،نمیدونم با کسی حرف بزنم،که حداقل به حرف یه معتاد گوش بده،شایدم جوابمو ندین،شایدم بدین،،،از هر لحاظ به پایان رسیدم،،،میدونید ،هیچی بیخیال،،،
خیلی خسته شدم،

پیامبر اسلام فرموده اند:
آن که دردها را آفریده، درمان آنها را نیز آفریده است.
هر دردی را درمانی است، پس چون دارو به درد برسد، به اذن خداوند بهبود یابد.
خود را مداوا کنید، چراکه خداوند هیچ دردی را فرو نفرستاده، مگر آنکه برای آن درمانی نازل کرده است.