دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

پلیس فتا مبارزه با مواد مخدر سایت اینترنتی برای دریافت گزارشات مردمی در مورد سایت های فروشنده مواد مخدر ندارد .

پلیس فتا مبارزه با مواد مخدر سایت اینترنتی برای دریافت  گزارشات مردمی  برای سایت های فروش مواد مخدر ندارد .

در حالی که ریاست ستاد مبارزه با مواد مخدر و دست اندر کاران این ستاد همه جا صحبت از مشارکت مردمی در مبارزه و رواج مواد مخدر می کنند پلیس فتا مبارزه با مواد مخدر در ایران هیچ سایت اینترنتی برای دریافت گزارشات مردمی  درباره  سایت های اینترنتی که فروشنده مواد مخدر هستند را ندارد .

 

 

البته خود  پلیس فتا سایت بسیار زیبا و به روزی دارد و در ان قسمتی برای شکایت از فروشگاه های اینترنتی هم وجود دارد  که در ان فقط می توان از فروشگاه های اینترنتی  متخلف که سر شما کلاه گذاشته شکایت  کنید

 

کاربر محترم: در صورت مشاهده تخلف در رابطه با فعالیت فروشگاه های اینترنتی هر گونه اطلاعات موثر در این‌خصوص را با تکمیل این فرم ارسال فرمایید . توجه: تکمیل این فرم بمنزله درج شکایت شما از فروشگاه مذکور نبوده و جهت احقاق حق خود می‌بایست به مرجع محترم قضائی مراجعه نمائید

در مورد دریافت گزارشات مردمی  درباره  فروشنده گان اینترنتی مواد مخدر بد نیست پلیس فتا مبارزه با مواد مخدر هم در همان سایت پلیس فتا یک صفحه ایجاد کند.

 

از آن نترس که های و هوی دارد از آن بترس که سر به توی دارد!


در ضمن به این اقایان پلیس فتا مبارزه با مواد مخدر پیشنهاد می کنم  یک سری هم  به سایت ویکی دود بزنند البته در نگاه اول چند تا مقاله خوب در ان دیده می شود و اشکالی هم به ظاهر نیست کسی هم دم از ساخت یا فروش مواد مخدر نمی زند !!!

 امابه نظر می رسد  در پشت پرده خیلی چیزی های دیگر وجود دارد که فقط عاقلان دانند !!

لینک ویکی دود

تاریخچه ماریجوانا - ویکی دود

wikidood.com

راهنمای پرداخت - ویکی دود - صفحه اصلی

ویکی دود اولین مرجع تخصصی روان گردان ها و مشروبات الکلی به زبان فارسی است