دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

ویدیو و متن آهنگ حریم خواننده مجتبی کبیری کار فرهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر از البوم بگو نه برای نه گفتن به ماده مخدره !

 ♫♫♫

نوجوانان و جوانان ایرانی می توانند ابتکارات و طرح های خود را برای پیشگیری از اعتیاد به UNODC فرستاده و 8000 دلار بودجه بگیرند

خواننده گان رپ لطفا بر علیه ماده مخدر شیشه هم یک اهنگ بخوانید ؟ شیشه را بشکن پایپ را رها کن

تاریخ انتشار ابان 92

تکست اهنگ ما

شیشه  را بشکن   پایپ را رها کن   

خودت را از بند شیطان   ازاد  و  رها کن   

مت امفتامین  م اش  یعنی من  

ت ش یعنی تو   

م ف اش  یعنی مفت باختی زندگی تو

درباره آهنگ حریم

آهنگ حریم یک بار در  ماه های اخر سال  ۱۳۹۳ توسط مجتبی کبیری خوانده شده بود که در سال 1394 ستاد مبارزه انرا در البوم بگو نه به نام خودش ثبت کرده است

تکست آهنگ حریم مجتبی کبیری

منم یه گنجشکک خیس که شدم اسیر کولاک
منو بنشون روی شونت برفو از پرام بکن پاک
بی پناهم بی پناهم تشنه ی یه تکیه گاهم
کمکم تا نمیریم روی دستت جا میگیرم
اگه طوفان و تگرگه اگه دنیا پُره گرگه
اما سایم یه حریمه دست تو امن و بزرگه
تویی اون دست نوازش روی پیشونی داغم
چاره ای کن که دوباره اومده غم به سراغم

 ♫♫♫

 

 

واسه من صدای گرمت مثه رویای بهشته
تو بخون که شب نمونه من بشم رنگ فرشته
منو برگردون دوباره به همون کوچه ی معصوم
نفسم داره میگیره تو خیابونای مسموم
منو برگردون دوباره به همون کوچه ی معصوم
نفسم داره میگیره تو خیابونای مسموم

 ♫♫♫

منم یه گنجشکک خیس که شدم اسیر کولاک
منو بنشون روی شونت برفو از پرام بکن پاک
بی پناهم بی پناهم تشنه ی یه تکیه گاهم
کمکم تا نمیریم روی دستت جا میگیرم

اگه طوفان و تگرگه اگه دنیا پُره گرگه
اما سایم یه حریمه دست تو امن و بزرگه
تویی اون دست نوازش روی پیشونی داغم
چاره ای کن که دوباره اومده غم به سراغم

تکست آهنگ حریم مجتبی کبیری