دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

درمان مبتلایان به ویروس کرونا با استفاده از صمغ مر myrrh covid_19

سلام آقای دکتر

من از مخاطبین شما (از حدود 3 سال پیش) هستم و رشته ی خود من شیمی دارویی هست و تمام مطالبتون رو دنبال می کنم و همه رو هم در آرشیو خودم دارم.

اصل مطلب: من در قم هستم و خانواده من دچار کرونا شدن و از اونجایی که خواهر بزرگ من پرستار هستن با سوپروایزرشون اومدن خونمون (مادرم، پدرم و خواهرم مبتلا شدن) و به من گفتن با این آلودگی و ازدحام بیمارستان اگر بخواهیم ببریمشون بیمارستان شرائط به مراتب بدتر از خونه خواهد براشون! و خواهرم مرتبا میامدن و سر میزدن و داروی کلروکین و تامیفلو به مادرم و پدرمو و خواهرم میدادن و منم ماسک N99 میزدم و ازشون مراقبت میکردم ... شب ها فیلتر ماسک رو برمیداشتم و عوض میکردم منتها یک روز یادم رفت فیلتر بذارم و عملا یک سوراخ بزرگ روی صورتم خالی بود و من در حدود 5 ساعت بدون اینکه متوجه بشم به خانوادم رسیدگی میکردم و همشون سرفه داشتن و ... وقتی متوجه شدم خیلی ترسیدم که اگر مبتلا بشم کی قراره از خانوادم پرستاری کنه و به خواهرم جریان رو گفتم و فرداش با سوپروایزرشون از من تست گرفتن و حدود 30 ساعت بعد جوابش اومد و من کرونا منفی بودم و کلا دیگه توی این 30 ساعت هم ماسک نمی زدم!!! خیلی تعجب کردم چرا من مبتلا نمی شم !!! من به توصیه شما در حدود 2 سالی هست که "مرمکی" مصرف میکنم و مر رو توی شیره انگور میریزم و همیشه با صبحانه میخورم و کاملا مقید هستم حتما هر روز بخورم یعنی بعضی روزا که عجله دارم و حتی صبحانه نمیخورم  حتما از مر مصرف میکنم ( این ترکیب رو آماده کردم و توی یخچال دارم و ازش میخورم) و بعد روزم رو شروع میکنم ... با خودم گفتم حتما به خاطر مرمکیه از مرمکی با شیره انگور به مادرم دادم (هر 6 ساعت یک بار) روز بعدش که از خواب بلند شد منو صدا زد و گفت این چیه به من دادی امروز بدون بدن درد بلند شدم و احساس سنگینی روی سینم خیلی کمه .... خلاصه از این دارو به تمام خانوادم دادم و الان همشون خوب شدن... اون خواهرم که کوچیک تره و همراه ما زندگی میکنه بیماری کرون داره و بر اثر این بیماری خیلی حالش بد بود در این حد که براش کپسول اکسیژن گذاشتیم و قرار بود چون حالش خیلی بد بود بره بیمارستان ولی خدا رو شکر با خوردن فقط 48 ساعته از مرمکی خیلی حالشون خوب شده الانم یه روزه که مادر و پدرم خدا رو شکر کاملا خوب شدن و خواهرم که بیماری کرون داره کپسول اکسیژن استفاده نمی کنه و حالش نسبت به اول خیلی بهتر شده.... خیلی خیلی از شما ممنونم بابت دانشی که در اختیار ما قرار میدید