دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

مردم کشور عربستان سعودی از صمغ مر در درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا (کوید_19 )استفاده میکند.myrrh covid_19

سالها دل طلب جام  از ما می کرد.        وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد.

حدود  اوائل  فروردین ماه امسال یکی از بیماران من که مشغول پرستاری از مادر و  دو خواهرش بود که دچار بیماری کرونا با شدت زیاد شده بودند بطور تصادفی به آنها شربت مر داد و به سرعت حال آنها خوب شد.

البته من که از سال 92  با صمغ مر آشنا و تمامی آلکالوئید های انرا میشناختم.  زیاد تعجب نکردم زیرا صمغ مر دارای بیش از 70 آلکالوئید است و بیشترین ماده موثر آن curzerene است که یک مهار کننده طبیعی اینترلوکین 6 است .

از فروردین امسال من مقالات زیادی درباره موثر بودن صمغ مر و چگونگی استفاده و دوز آن در تلگرام  خودم و این وبلاگ نوشتم.

سپس شروع به تماس با وزارت بهداشت ایران کردم  که جوابی نگرفتم بعد از آن نامه های  زیادی به مراکز درمانی  و پزشکان در اکثر کشورهای جهان مثل  کانادا  ایتالیا و اسپانیا  حتی به  واتیکان  فرستادم  و درباره استفاده از مر برای درمان  بیماران مبتلا به کوید19  به آنها توضیح دادم . 

 

 

متاسفانه نتوانستم با هیچ پزشک یا مرکز درمانی در چین تماس بگیرم زیرا هیچکدام  ایمیل نداشتند.

بلاخره هفته پیش مقاله ای در یک سایت مربوط به قطر پیدا کردم که نویسنده Najat Alyafi درباره احتمال استفاده از مر در درمان ویروس کوید19 نوشته بود.

امروز فرمولی را دیدم که مردم کشور عربستان سعودی  از یک محلول ساده از آب با صمغ مر برای درمان بیماری کوید19  استفاده میکند.

با خواندن اثرات  موثر درمانی  مر در  درمان بیماری کوید19  از یک طرف خوشحال و از طرف دیگر دچار تاسف شدم.

خوشحال شدم که با استفاده از یک داروی گیاهی ارزان و در دسترس میتوان  بیماری کوید19  را به راحتی درمان کرد.

و تاسف به حال  کشوری که من بارها و به طرق مختلف به مسئولین این مسله را گوشزد کردم که حتی بطور آزمایشی از صمغ مر در درمان بیماری کرونا استفاده بکنند و گوش شنوایی نبود و هزاران نفر از فروردین امسال از مردم کشورم فوت نمودند

دوز و طریقه درمان من در ایران

500 میلی گرم کپسول هر 6 ساعت برای 40 روز است که خودم مقدار زیادی کپسول برای اقوام و آشنایان  و دوستان زدم

دوز و طریقه درمان  رایج در بین مردم عربستان

فرمول 

10 گرم  صمغ مر+330 سی سی آب

ده ساعت بماند خوب بهم بزنید 3 بار در روز 20 سی سی میل شود برای 3 روز


مدیران و مسئولین مبارزه با ویروس کرونا لطفا برای کاهش ابتلا ومرگ میر مبتلایان به ویروس کرونا بیاید این پژوهش را انجام دهید

داروی گیاهی برای پیشگیری و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا

مکانیسم اثر الکالوئید curzerene موجود در صمغ مرمکی در پیشگیری و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا

درمان مبتلایان به ویروس کرونا با استفاده از صمغ مر myrrh

https://www.thepeninsulaqatar.com/opinion

/27/05/2020/Can-Myrrh-combat-COVID-19

آیا مور میتواند کووید۱۹، کرونا را شکست دهد؟

در این مقاله جامع و مفید، از مزایای استفاده از مور گفته شده. همچنین، نویسنده میگوید که فروش مور در قطر پس از شیوع کرونا افزایش  داشته است.